Κατά 20% ενισχύθηκαν οι αγορές που προήλθαν από τα social media το 2021, σύμφωνα με την έρευνα της Wunderman Thompson Commerce, Future Shopper Report 2022. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα, το 65% των καταναλωτών βίωσε την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πέρυσι, με την ηλεκτρονική δαπάνη να ξεφεύγει από τα όρια του Amazon.

Η έκθεση δείχνει ότι το 56% των καταναλωτών προτιμά να παραμένει στην πλατφόρμα όταν πραγματοποιεί την αγορά, αν και το 64% εξέφρασε την επιθυμία για ένα παγκόσμιο μονοπώλιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο με επίκεντρο ένα online marketplace όπως τα eBay, Mercado Libre και Rakuten. Η τάση τροφοδοτείται από την εντεινόμενη ζήτηση για ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες, που πλέον αντιπροσωπεύουν το 38% των ηλεκτρονικών αγορών, έναντι του 33% το περασμένο έτος. Το online συνιστά σήμερα το 57% των συναλλαγών λιανικής, με το 64% των πελατών να απαιτεί «πιο καινοτόμες» αγοραστικές εμπειρίες για να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο.

Εδώ, η εξυπηρέτηση πελάτη αποτελεί «κλειδί», με το 24% να αναμένει παράδοση εντός 2 ωρών και το 61% να προτιμά brands και retailers που αναδεικνύουν το purpose τους πέρα από την πώληση.

(Πηγή: TheDrum)