Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρεία, το 2014 οι αμερικανοί marketeers θα χρησιμοποιήσουν το δυναμικό περιεχόμενο για να παραδώσουν στοχευμένη και προσωποποιημένη εμπειρία στο σωστό ακροατήριο, στο σωστό χρόνο.

Τι να αναμένουμε:
– 78% του διευθυντών marketing σκέφτεται ότι το custom περιεχόμενο είναι το μέλλον του marketing.
– Οι marketers θα ξοδεψουν $135 δισεκατομμύρια σε ψηφιακό marketing.
– Η διαφήμιση στο διαδίκτυο θα αποτελέσει το 25% της συνολικής διαφημιστικής αγοράς μέχρι το 2015.

Τάσεις για το marketing mix:
– Social media: Τα κονδύλια που θα επενδυθούν από το marketing θα διπλασιαστούν κατά τη διάρκεια των επόμενων 5 ετών.
– Περιεχόμενο: Σήμερα σχεδόν το 50% των αμερικανικών επιχειρήσεων έχουν ικανοποιητικές στρατηγικές στο content marketing.
– Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: Τα μηνύματα με κουμπιά social sharing αυξάνουν τα click-through rates κατά 158%.
– Events: To 67% των marketers περιεχομένου B2B θεωρούν το event marketing ως την αποτελεσματικότερη στρατηγική.
– Δημόσιες σχέσεις: Το 73% των αποστέλλοντων σκέφτονται ότι τα δελτία τύπου πρέπει να περιλάβουν τις εικόνες.
– Pay-per-click: 72% των PPC marketers (εκείνων που χρησιμοποιούν την pay-per-click διαφήμιση) προγραμματίζουν να αυξήσουν το αντίστοιχο προϋπολογισμό τους το 2014.
– SEO: Το search engine optimization είναι ζωτικής σημασίας – 33% του traffic από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google πηγαίνουν στο πρώτο στοιχείο που απαριθμείται.

Τι να εξετάσουμε για το ψηφιακό μας ακροατήριο:
– Το inbound marketing (blogs, podcasts, video, eBooks, enewsletters, whitepapers, SEO, social media marketing, και άλλες μορφές content marketing) προσφέρει 54% περισσότερα leads από το outbound marketing (παραδοσιακά media, έντυπα, telemarketing, cold calling, direct mail, spam, κλπ)
– To 52% των marketers βρήκαν τουλάχιστον έναν πελάτη μέσω Facebook αυτό το έτος.
– Το 43% των marketers βρήκαν έναν πελάτη μέσω του LinkedIn το 2013.
– Οι B2B επιχειρήσεις που διατηρούν blog παράγουν 67% περισσότερα leads από εκείνες που δεν.
– Το 55% των marketers αύξησε φέτος τον προϋπολογισμό digital marketing.
– Ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται το οπτικό περιεχόμενο 60.000 φορές γρηγορότερα από το κείμενο.
– Τα βίντεο στα landing pages αυξάνουν το conversion κατά 86%.
– To 65% τoυ κοινού είναι «οπτικοί τύποι», έτσι θα υπάρξει μια μεγάλη αλλαγή στο industry. Οι προσλήψεις πλέον δεν θα αφορούν κυρίως copywriters, αλλά και δημιουργούς οπτικού περιεχομένου.

Στο επόμενο άρθρο θα αναφερθώ στις επιδράσεις των παραπάνω στο branding.