Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα social media στην Ελλάδα επιβράβευσε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις, με τη 4 Wise Monkeys και το Caprice να κατακτούν τις κορυφαίες διακρίσεις.

Περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα συγκέντρωσαν τα Social Media Awards 2017, τα οποία διοργανώθηκαν για 5η χρονιά από το Marketing Week και την BOUSSIAS. Συνολικά, δε, το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων ανήλθε στο 30%, επιβεβαιώνοντας την αξία της βράβευσης στον εν λόγω θεσμό. Στόχος του καθιερωμένου πλέον event για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν να χαρτογραφήσει τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα social media.

Η ΠΙΟ ENGAGING ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε σε απόλυτα εορταστικό κλίμα, την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου, στο «Σαλούν» του Fantasia. Σε μια ατμόσφαιρα αυθεντικού σαλούν, οι συμμετέχοντες-σερίφηδες συγκεντρώθηκαν από νωρίς στον χώρο της υποδοχής, όπου απόλαυσαν δροσερές Fridays Margaritas με Jose Cuervo και Cuervo Squeeze από τα T.G.I Fridays, χόρεψαν στο φουσκωτό δωμάτιο της Edenred, έλαβαν την αναμνηστική φωτογραφία και διεκδίκησαν μία από τις τρεις προπληρωμένες κάρτες Ticket Compliments αξίας 100 ευρώ η κάθε μία, φωτογραφήθηκαν με σκηνικό άγριας δύσης στο photobooth, ενώ οι πιο τολμηροί δοκίμασαν να δαμάσουν τον κινούμενο ταύρο.

Ένα country χορευτικό υποδέχτηκε το κοινό στην αίθουσα της απονομής, ενώ η έναρξη της τελετής έγινε με τον πιο απροσδόκητο τρόπο, με τον YouTuber Κώστα Μαλιάτση να απευθύνει χαιρετισμό μέσω video με το γνωστό provocative στιλ του, για να εμφανιστεί στη συνέχεια επί σκηνής και να δώσει τη σκυτάλη στο γνωστό πλέον δίδυμο παρουσιαστών, Λυδία Παπαϊωάννου και Παναγιώτη Χατζηδάκη. Στην πιο engaging διοργάνωση του θεσμού, το κοινό ανταποκρίθηκε με ζωντάνια και ενθουσιασμό, επιβραβεύοντας τους νικητές με θερμό χειροκρότημα και ικανοποιώντας την περιέργεια της kiss camera.

Tα «memes» είχαν φέτος την τιμητική τους, με τους νικητές των Platinum Awards να γίνονται real life memes πάνω στη σκηνή, ενώ ανυποψίαστοι καλεσμένοι πρωταγωνίστησαν σε video memes που προβλήθηκαν στη μεγάλη οθόνη. Την επιμέλεια των «memes» είχε η Athens Coconut της Λυδίας Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης. Χορηγοί των βραβείων ήταν τα T.G.I Fridays και η Edenred, Υποστηρικτές η ΔΕΠΑ, το thephotobooth.gr και η West, Χορηγός Οπτικοακουστικών η Sound & Visual Παπαθανασίου και Χορηγός Εκτυπώσεων το Fotolio.

ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ
Οι στιγμές που όλοι περίμεναν έφτασαν με τις απονομές των διακρίσεων Social Media Agency of the Year και Social Media Brand of the Year, βραβεία που απονέμονται στο brand και το agency αντίστοιχα που συγκεντρώνουν τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων τους, σε όλες τις κατηγορίες. Social Media Agency of the Year αναδείχθηκε η 4 Wise Monkeys και Social Media Brand of the Year το Caprice για τις καμπάνιες «Let’s Dance» και «Let’s Roll, Let’s Win».

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, τα οποία κέρδισαν οι:
Platinum Best Social Media Strategy: J. Walter Thompson Athens για το «Kit Kat- #zitotodialeimma Dance» και λόγω ισοβαθμίας η 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media» και το «Aperol Spritz Afternoon Festival».
– Platinum Best Content in Social Media: Job Athens για το «Korres – Helping a Dane».
– Platinum Best Integration & Innovation: imba–initiative για το «Ένα Escape Room στο Facebook – Scandal the Escape».
– Platinum Best on Facebook: The Newtons Laboratory για το «Βγάλε την Ετικέτα-Κέντρο Ζωής».
– Platinum Best on YouTube: Digital Minds για το «Zouzounia TV – Oral B».
– Platinum Best on Instagram: Akis Petretzikis για την «Akis Petretzikis Instagram Page».
– Platinum Best Use in Emerging Platforms: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Let’s Roll Let’s Win».
– Platinum Best Use of Social Media for PR: ΑΧΑ Ασφαλιστική για το «#AseTisVlakeies».
– Platinum Best Use of Social Media for a Corporate Brand: Frezyderm-Sleed & Concept Maniax για το «Digitally Yours. Digitally Frezyderm»
– Platinum Best Use of Social Media for a Consumer Brand: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media»

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων ανέλαβε κριτική επιτροπή αποτελούμενη από διεθνούς εμβέλειας έλληνες και ξένους επαγγελματίες. Πιο αναλυτικά, υπό την προεδρεία της Ελένης Κίτρα, Global Sales, Head of Financial Services & Automotive, Middle East-N.Africa-Pakistan στο Facebook, συμμετείχαν φέτος οι ακόλουθοι: Αμαλία Αγάθου, Innovations Manager, 18 Havas UK, Νατάσσα Αντωνοπούλου, Senior Art Director Digital, DDB Hamburg, Γιώργος Αχιλλιάς, Chief Digital Officer, Alite, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead, Philips Global Brand, Geoff Desreumaux, CEO, WeRSM & Director of Social Media, Zimmerman Advertising, Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής καθηγητής, τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, ΟΠΑ, Σοφία Δρακοπούλου, Senior Lecturer in Media, Culture & Communications, Middlesex University, United Kingdom, Δημήτριος Καραβασίλης, Global Social Media Director, DDB Worldwide Group & Founder @SocialDimi.com, Ελένη Καραμαλέγκου, Director Marketing Planning & Execution, Lego Group, Κωνσταντίνος Κοντίνος, Marketing Services Director, Agthia Group PJSC, United Arab Emirates, Αμαρυλλίς Λιαμπότη, Vice President, Marketing, Rocket Internet SE, Πανδώρα Λυκούρη, Partner, Millward Brown Vermeer, New York, Άλκηστη Μαλάμη, Senior Social Strategist, iCrossing, Michel Massadakis, Managing Director Sjalvbildarna, Γεωργία – Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Prof., Full Time Faculty Deree ACG, School of Liberal Arts & Sciences, Dpt of Communication, Δήμητρα Μιχαηλίδη, Consultant in cultural & social marketing, Δρ. Ευάγγελος Μουστάκας, Καθηγητής, Middlesex University in Dubai, UAE, CEO, Alpha Media Digital Communications, KSA, Λάζαρος Νικηφορίδης, Executive Creative Director Europe, GTB, Βάλια Παπασπύρου, Global Content Marketing Director, Automic Software, Δώρα Παυλίδου, Δημοσιογράφος & Social Media Strategist, George Carey-Simos, Co-Founder & COO, WeRSM, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube, Google Greece, Cyprus & Malta, Google, Οδυσσέας Τρικαλιώτης, Head of Loyalty, Senior Research Director, Ipsos MENA, Χρύσα Χατζησάββα, Associate Director, Paid Social, Social.Lab, Ogilvy, Ντάνος Τσάκαλος, Παραγωγός του Social Media Conference.

«ΤΑ SOCIAL MEDIA ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ»
«Θέλαμε να αναγνωρίσουμε τις καλύτερες δουλειές σε κάθε social media platform, με βασικό κριτήριο το πώς “άγγιξε” τον καθένα από εμάς, πώς μας έκανε να γελάσουμε, να αγαπήσουμε, να εντυπωσιαστούμε, να αποφασίσουμε, να αγοράσουμε… Διότι, τα social media είναι η καθημερινότητά μας, είναι η αντανάκλαση της ζωής μας».
Ελένη Κίτρα, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Η τελετή απονομής έκλεισε με τις σημαντικότερες διακρίσεις της βραδιάς.
Social Media Agency of the Year αναδείχθηκε η 4 Wise Monkeys και Social Media Brand of the Year
το Caprice για τις καμπάνιες «Let’s Dance» και «Let’s Roll, Let’s Win».

Agency of the year
«Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ DNA ΜΑΣ»
«Τα social media άλλαξαν μια για πάντα τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι καταναλωτές με τα brands και υπό αυτή την έννοια το βραβείο αυτό μας κάνει πολύ χαρούμενους. Αυτό που χαρακτηρίζει τους 4 Wise Monkeys είναι οι 360 integrated καμπάνιες και η χρήση τόσο του digital όσο και των social media καναλιών για τη δημιουργία εμπειριών στον καταναλωτή. Η ATL επικοινωνία που δημιουργήσαμε ήταν ευθυγραμμισμένη με αυτή τη στρατηγική και σε μερικές περιπτώσεις όπως σε αυτή του Caprice, κάναμε παρεμβάσεις μέχρι και στο packaging του προϊόντος. Η καινοτομία και το integration είναι στο DNA των 4 Wise Monkeys και αυτό φαίνεται στο σύνολο των καμπανιών μας. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την εξαιρετική δουλειά της. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας, οι οποίοι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους».
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director,
4 Wise Monkeys

Brand of the year
«Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΤΑ PROJECTS ΜΑΣ»
 «Στα φετινά Social Media Awards, το Caprice αναδείχτηκε Brand of the Year με 18 βραβεία, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ για τον θεσμό. Επτά Xρυσά, τρία Aσημένια, πέντε Xάλκινα και τρία Platinum. Το Caprice, ένα ελληνικό love brand με διεθνή παρουσία, χρησιμοποίησε ως βασικό σύνθημα το Let’s Roll, εμπνέοντας τους νέους να ζήσουν νέες εμπειρίες. Σε συνέχεια αυτής της στρατηγικής, πραγματοποιήσαμε 360ο integrated καμπάνιες με δυναμική παρουσία στα social media, αλλά και χρήση της καινοτόμου τεχνολογίας Shazam. Το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam και το τραγούδι των Stavento που έγινε διαθέσιμο μόνο μέσα από τις συσκευασίες, αποτελούν τα highlights των καμπανιών μας. Το πιο σημαντικό κομμάτι όμως, είναι ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος αγκάλιασε αυτά τα projects. Ευχαριστούμε την 4 Wise Monkeys που έκανε το Caprice Social Media Βrand of the Υear και για τα 18 Social Media Awards που χάρισε στο brand. Μαζί τολμήσαμε να κάνουμε κάτι καινοτόμο και διαφορετικό και δικαιωθήκαμε».
Αναστασία Πλοιάρχου, Marketing Director, Ε. Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.


ΟΙ PLATINUM ΝΙΚΗΤΕΣ
«ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ»
«Στα Social Media και γενικότερα στο digital περιβάλλον, η φιλοσοφία των 4 Wise Monkeys βασίζεται στην απομάκρυνση από τα κλασικά brand-centered εσωστρεφή διαφημιστικά μηνύματα, τα οποία ο χρήστης θέλει να αποφύγει γιατί πολύ απλά δεν τον ενδιαφέρουν, και στη δημιουργία περιεχομένου. Αυτό σημαίνει καμπάνιες τις οποίες το κοινό θα θέλει να βλέπει, και ενδεχομένως να μοιράζεται, από επιλογή του. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη σημαντική αυτή διάκριση, καθώς αποτελεί μια απόδειξη ότι η στρατηγική αυτή λειτουργεί, με σημαντικά οφέλη για τα brands που χειριζόμαστε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας που ενστερνίζονται απόλυτα τη φιλοσοφία μας, με αποτέλεσμα να μπορούμε να δημιουργούμε καμπάνιες όπως αυτές που βραβεύτηκαν με Platinum, καθώς και την ομάδα μας για το πάθος και την εξαιρετική της δουλειά».
Μαρκ Άρης, Strategic Planning Director & Owner, 4 Wise Monkeys

«ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ»
«Οι διακρίσεις μας και φέτος στα Social Media Awards, επιβεβαιώνουν πως η προσπάθεια που κάνουμε μαζί με τους πελάτες μας στα social media αποδίδει. Έχει αποτέλεσμα όχι μόνο στην ανταπόκριση του κοινού που μας ακολουθεί, αλλά και του χώρου της διαφήμισης που επιβραβεύει τις έξυπνες ιδέες και τη στρατηγική για κάθε μέσο ξεχωριστά. Από τα 10 φετινά μας βραβεία, σίγουρα ξεχωρίζουν τα Gold & Platinum για το Κέντρο Ζωής. Στηρίζουμε την προσπάθεια της οργάνωσης, που καλεί τον κόσμο να “βγάλει” τις ετικέτες που έχουμε κολλήσει στους ανθρώπους που ζουν με HIV/AIDS. Η χρήση του Facebook στην καμπάνια μας ήταν καθοριστική, κάνοντας disrupt το μέσο: καλέσαμε το κοινό να βγάλει τις ετικέτες (tags), πατώντας “angry” (reaction) και όχι “like”, δηλώνοντας έτσι την εναντίωσή του. Κάθε μέρα, με την υποστήριξη του κοινού, κατεβάζαμε από μία ετικέτα, απαλλάσσοντας τον άντρα της φωτογραφίας από τις ταμπέλες, δίνοντάς του το δικαίωμα να ζήσει μακριά από ρατσισμό και στερεότυπα».
Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital, The Newtons Laboratory

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΑΒΕΥΘΕΙ»
«Φέτος στα Social Media Awards καταφέραμε να αποσπάσουμε το βραβείο Platinum σε συνεργασία με τη Frezyderm και την Concept Maniax. To Platinum βραβείο είναι από μόνο του πολύ σημαντικό, αφού αποτελεί την ύψιστη διάκριση που μπορεί να λάβει κάποιος στη διοργάνωση. Πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με την Frezyderm, μία ηγετική εταιρεία στον χώρο της και ένα brand εξαιρετικά ισχυρό στην αγορά, όπου ο πήχης είναι ήδη τοποθετημένος πολύ ψηλά όσον αφορά την ποιότητα του προσδοκώμενου έργου. Είμαστε πολύ τυχεροί που με τους συνεργάτες μας υπάρχει αμοιβαία καλή επικοινωνία, αλλά και όρεξη για συνεχή εξέλιξη και βελτίωση, γιατί χάρη σε αυτά συνεχίζουμε να δημιουργούμε έργο που διακρίνεται και αξίζει να βραβευθεί! Το Platinum Award αποτελεί το επιστέγασμα όλων των παραπάνω και δεν θα μπορούσε παρά να μας κάνει να νιώθουμε υπερήφανοι!»
Στέλιος Ηλιάκης, General Manager, Sleed

«Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΕ ΑΠΛΩΣ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ»
«Το παν είναι να στοχεύεις ψηλά και εμείς στην IPG Mediabrands θέσαμε πολύ ψηλά τον πήχη για το 2017. Στόχος μας ήταν να παρέχουμε υπηρεσίες ακόμα πιο υψηλού επιπέδου, αλλά παράλληλα να σχεδιάσουμε και να λανσάρουμε το νέο μας δημιουργικό γραφείο “imba”. Ο στόχος μας δεν επιτεύχθηκε απλώς, αλλά αναγνωρίστηκε και βραβεύτηκε στα φετινά Social Media Awards. Ανάμεσα στις βραβεύσεις μας ξεχωρίζουμε την κατάκτηση του Platinum Award στην κατηγορία Best Integration & Innovation, για το πρώτο branded escape room σε περιβάλλον Facebook, που υλοποιήθηκε για το brand Scandal της Unilever. Η βράβευση στη συγκεκριμένη κατηγορία μάς έδωσε μεγάλη χαρά και δύναμη για να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερο πάθος τη νέα χρονιά. Είναι ακριβώς η κατηγορία που θεωρούμε ότι έχει σημασία για να δώσουμε αξία στην επικοινωνία των πελατών μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τους πελάτες μας για την άψογη συνεργασία, όσο και όλη την ομάδα της Initiative για τον καταλυτικό της ρόλο σε αυτήν την επιτυχία».
Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative, imba

«Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ»
«Δεύτερη συνεχής χρονιά που κερδίζουμε το Platinum Award στην πιο δύσκολη κατηγορία, αυτή του Social Media Strategy, και στην J. Walter Thompson είμαστε χαρούμενοι και πάνω από όλα ικανοποιημένοι που η προσπάθειά μας επιβεβαιώνεται. Το γεγονός ότι αυτό το Platinum συνοδεύτηκε από 18 ακόμα βραβεία (6 Gold, 6 Silver, 6 Bronze) στις περισσότερες κατηγορίες και για μεγάλα brands της αγοράς κάνει τη χαρά ακόμα μεγαλύτερη και βάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα για τη χρονιά που έρχεται. Βλέπετε, στην J. Walter Thompson δίνουμε παγκοσμίως ιδιαίτερη σημασία στα social media και το περιεχόμενό τους, αφού τα θεωρούμε κλειδί για την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή επιτυχία κάθε μάρκας και κάθε καμπάνιας τους. Όσο το κοινό θα συνεχίζει να έχει τις social πλατφόρμες μέσα στις αγαπημένες του συνήθειες, τόσο και εμείς θα επιμένουμε στην καλύτερη διαχείριση και χρήση τους, και από όσα βλέπουμε καθημερινά αυτό θα συμβαίνει για πολύ καιρό ακόμα».
Κώστας Νιώτης, Manager of Digital & Innovation, J. Walter Thompson Athens

«TO PLATINUM ΒΡΑΒΕΙΟ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ NATIVE CONTENT»
«To Platinum βραβείο στην κατηγορία του YouTube για την ενέργεια «Ζουζούνια TV-Oral B» είναι για εμάς μια επιβράβευση που υπογραμμίζει τη σημασία του ποιοτικού native content ως μέσου προσέγγισης του ανάλογου κοινού. To ζητούμενο ήταν η προώθηση της παιδικής σειράς περιποίησης δοντιών της Oral B (P&G) μέσα από τη δημιουργία εκπαιδευτικού και διασκεδαστικού περιεχομένου. Χρησιμοποιήθηκε ως κεντρικό μέσο το Ζουζούνια TV – το #1 κανάλι στο ελληνικό YouTube με κοινό-στόχο τους γονείς μικρών παιδιών που παρακολουθούν φανατικά το περιεχόμενο του καναλιού. Τo κοινό εκτέθηκε στην καμπάνια με τη δημιουργία ενός αυθεντικού παιδικού τραγουδιού και ενός επεισοδίου παιδικής σειράς ξεπερνώντας συνολικά τα 3Μ organic views. Μέσω της εταιρείας μας, οι δημιουργοί περιεχομένου έρχονται κοντά με τα brands δημιουργώντας μία φυσική και αρμονική συνύπαρξη, όπως αυτή μεταξύ του Ζουζούνια TV και της Oral B. Το added value για τα brands, λοιπόν, πέρα από τα ανάλογα organic views που εγγυημένα παίρνουν, είναι το engagement που έρχεται ως αποτέλεσμα του αυθεντικού περιεχομένου».
Φωτεινή Σταθοπούλου, Account Director, Digital Minds

«ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΩΘΗΣΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ»
«Στην ΑΧΑ αξιοποιήσαμε τα Social Media για να συνομιλήσουμε με τους συμπολίτες μας για θέματα πρόληψης. Η προσέλκυση 82.000 fans μέσα σε μόλις 2 χρόνια και η σταθερή δέσμευση των κοινών μας – μέσος  όρος 450 interractions ανά post – απέδειξαν ότι σημαντική μερίδα του πληθυσμού μας θέλει να μάθει πώς μπορεί να ζει πιο προστατευμένα. Και παρότι η φύση της δουλειάς μας δεν διευκολύνει τη συνομιλία στα social media, καταφέραμε να βρούμε τρόπο σταθερής αλληλεπίδρασης με τα κοινά που στρατηγικά μας ενδιαφέρουν. Κορωνίδα της παρουσίας μας αποτέλεσε η ανατρεπτική και θαρραλέα καμπάνια μας Άσε τις Βλακείες, μέσα από την οποία μιλήσαμε με ευθύ τρόπο για τις βλακείες που συνειδητά ή ασυνείδητα κάνουμε καθημερινά, θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Επιλογή μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο μέσα από τον αυτοσαρκασμό, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα καθημερινής επικοινωνίας με τους οικείους μας. Η θετική ανταπόκριση του κόσμου και οι σημαντικές βραβεύσεις που λάβαμε μας δίνουν ώθηση να συνεχίσουμε στα επόμενα βήματά μας».
Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, ΑΧΑ Ασφαλιστική

«Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ PLATINUM AWARD ΜΑΣ ΠΕΙΣΜΩΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ»
«Πρόκειται για την πρώτη μας συμμετοχή στα Social Media Awards και είμαστε πολύ χαρούμενοι για την αναγνώριση και τις διακρίσεις που καταφέραμε να κατακτήσουμε. Ακόμα περισσότερο, η κατάκτηση του Platinum Award για την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη παρουσία στο Instagram μας τιμάει ιδιαίτερα και μας πεισμώνει να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι στο κομμάτι του φαγητού και απέναντι στους ανθρώπους που μας ακολουθούν και μας εμπιστεύονται».
Άκης Πετρετζίκης, Chef

Στο site των βραβείων www.socialmediaawards.gr διατίθενται το video της τελετής, φωτογραφίες της βραδιάς και ο πίνακας των νικητών.