Η ΙΔΕΑ Με το μήνυμα «Για ένα spiti, δικό σου!», η Sleed δημιουργεί τη νέα above the line καμπάνια για το e-shop λευκών ειδών και ειδών διακόσμησης, Spitishop. Το concept της νέας καμπάνιας κινείται γύρω από την παραδοχή ότι κάθε άνθρωπος εκφράζει ένα κομμάτι του εαυτού του μέσα από τις επιλογές διακόσμησης που κάνει για το σπίτι του και τότε «το σπίτι, γίνεται σπίτι του».

ο creative τμήμα της Sleed ανέλαβε end to end τη δημιουργία της καμπάνιας, ξεκινώντας από τη σύλληψη της ιδέας και τη δημιουργία σεναρίου, και προχωρώντας μέχρι και την παραγωγή του TVC, αλλά και την προσαρμογή σε digital υλικά. Τέλος, η digital ομάδα της Sleed κατάφερε να προσφέρει μια 360 λύση επικοινωνίας, τόσο στα οnline όσο και στα traditional media.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, Facebook, Instagram, YouΤube, Pinterest και Programmatic, βγήκε on air στα μέσα Οκτωβρίου και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2022.