Το συγκεκριμένο post δημιουργήθηκε σε λιγότερο από 24 ώρες από την ορκωμοσία του Biden

Ένα ακόμα διεθνές βραβείο κατάφερε να αποσπάσει η Ogilvy Greece, καθώς το post που δημιούργησε για την Ikea, με τίτλο «#BernieSanders – Get the look» απέσπασε το Silver Clio στην κατηγορία Social Post των Clio Awards, ενός από τα μεγαλύτερα και ιστορικότερα φεστιβάλ διαφήμισης στον κόσμο. Το post, το οποίο δημιουργήθηκε σε λιγότερο από 24 ώρες από την ορκωμοσία του Joe Biden, κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των internet memes με τη φιγούρα του Bernie Sanders, με αναδημοσιεύσεις σε mainstream media όλου του κόσμου και δεκάδες χιλιάδες reposts, likes και comments στα social media. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μοναδική άλλη ελληνική διάκριση στα Clio Awards, είναι το Gold Clio που απέσπασε και πάλι η Ogilvy το 2013, για την ταινία της Lacta «Love in the end». Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε: «Τα γρήγορα αντανακλαστικά της ομάδας μας, η διάθεση για δημιουργική χρήση των social media και η σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, έφεραν ένα αποτέλεσμα που μας έκανε διεθνώς περήφανους για ακόμα μια φορά. Μπράβο σε όλους!».