Η ΙΔΕΑ Το ελαιόλαδο δεν είναι αγαθό δεδομένο, αλλά προϊόν που απαιτεί προσοχή, φροντίδα και σεβασμό προς το περιβάλλον, τονίζει η νέα τηλεοπτική καμπάνια του ελαιόλαδου Χρυσελιά, που δημιούργησε η Seventy Nine Minds, με μήνυμα «Θέλημα Καρπού».
Η αναφορά σε παράγοντες όπως το νερό, ο άνεμος και ο υγιής κάμπος ενισχύει την πεποίθηση ότι κάθε σταγόνα ελαιόλαδου είναι καρπός σκληρής, αλλά ευγενικής προσπάθειας.
Με σεβασμό στους Έλληνες παραγωγούς και το περιβάλλον, η Χρυσελιά, συλλέγει ελαιόλαδο από όπου η φύση επέλεξε να προσφέρει και το φέρνει με φροντίδα απευθείας στην ελληνική οικογένεια, όπως επισημαίνεται. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ έκανε η Green Olive Films, σε σκηνοθεσία Γιάννη Κωσταβάρα.