Τελευταίο άρθρο πριν τα Χριστούγεννα και γράφω για την πιο χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της χρονιάς που δεν περιλαμβάνει ούτε ένα χριστουγεννιάτικο σύμβολο. Αν τυχαίνει να είστε από τους λίγους που ακόμα δεν την είδαν, αναζητήστε στο διαδίκτυο την Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Burberry και απολαύστε το πώς κάποια brands καταφέρνουν και παραμένουν bigger than life.

Το 1952, στο «Singin’ in the Rain», ο Gene Kelly δημιούργησε τη θρυλική σκηνή που παρά τη νεροποντή χόρευε και τραγουδούσε στους δρόμους της πόλης με το πρόσωπό του να ακτινοβολεί χαρά. Η Burberry ξαναφαντάζεται με μια εντυπωσιακή σύγχρονη ματιά εκείνη την εμβληματική σκηνή, εισάγοντάς την στην εικόνα της και στο πλαίσιο της συνολικής καμπάνιας της.

Αυτή η ταινία δεν προέκυψε σε κενό αέρος. Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση από τη μάρκα της συνεργασίας με το διάσημο ποδοσφαιριστή και ακτιβιστή Marcus Rashford σε μια νέα πρωτοβουλία ενδυνάμωσης νέων από όλο τον κόσμο.

Ο βρετανικός οίκος μόδας θα ενώσει τις δυνάμεις του με φιλανθρωπικές οργανώσεις ενισχύοντας προγράμματα που υποστηρίζουν σημερινούς «αποκλεισμένους» νέους, σε θέματα που κυμαίνονται από την εκπαίδευση έως τη δημιουργικότητα και τις τέχνες, ανοίγοντας ορίζοντες για νεανική επιχειρηματικότητα που θα καταφέρει να αντιμετωπίσει μερικές από τις σημαντικότερες προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου. Αυτός ήταν και ο λόγος που, σύμφωνα με τον δημιουργικό διευθυντή της μάρκας Ricardo Tisci, η ταινία θέλει να συμβολίσει το «fearless spirit and imagination when pushing boundaries».

Γι’ αυτό επελέγη το θέμα με το τραγούδι και τον χορό μέσα στη βροχή, γι’ αυτό και οι κλασσικές καμπαρντίνες Burberry δεν προστατεύουν τους πρωταγωνιστές από τις σταγόνες της βροχής αλλά από μεγάλα κομμάτια πάγου. Ο ένας χορευτής της εμβληματικής σκηνής της κλασσικής ταινίας αντικαταστάθηκε από μια ομάδα φίλων για να δείξει ότι το να περνάμε τις αντιξοότητες είναι κάτι που κάνουμε καλύτερα μαζί.

Η χορογραφία μοιάζει με συνδυασμό χορού, parkour και capoeira και οι πρωταγωνιστές καταλήγουν στη θάλασσα εν μέσω χιονόπτωσης και χωρίς πια τις προστατευτικές τους καμπαρντίνες, αναδεικνύοντας το μαχητικό πνεύμα και τη διάθεση για ταξίδι. Η ομάδα των φίλων περιλαμβάνει πρωταγωνιστές από κάθε φυλή, για να υποστηριχθεί η διαφορετικότητα. Για τα φωνητικά στο τραγούδι επελέγη η Dreya Mac, μια νεαρή πρώην χορεύτρια η οποία ξεκίνησε νέα καριέρα ως rapper. Για τη σκηνοθεσία και τη χορογραφία αξιοποιήθηκαν δύο κολεκτίβες, η (LA)Horde και η Megaforce αντίστοιχα.

Λίγοι αξιοποιούν τόσο καλά τη σημειωτική όσο το κάνει η μόδα, η διαφήμιση και φυσικά το branding. Σε αυτή την ταινία, η Burberry δίνει πραγματικά μαθήματα αποτελεσματικής χρήσης της.