Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την υγεία να βρίσκεται, εύλογα, στο μέγιστο βαθμό, το ΣΕΕ θέλει να υπογραμμίσει ότι σε αυτές τις τόσο ιδιαίτερες συνθήκες, ο υπεύθυνος τρόπος επικοινωνίας των εταιρειών αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία και αξία.

Μεγάλη προσοχή σε μηνύματα που έχουν να κάνουν με την προστασία της υγείας, συστήνει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την υγεία να βρίσκεται, εύλογα, στο μέγιστο βαθμό, το ΣΕΕ θέλει να υπογραμμίσει ότι σε αυτές τις τόσο ιδιαίτερες συνθήκες, ο υπεύθυνος τρόπος επικοινωνίας των εταιρειών αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία και αξία. Όπως επισημαίνει, οποιουδήποτε είδους ισχυρισμοί σχετικοί με την υγεία πρέπει –εφόσον είναι απολύτως τεκμηριωμένοι– να διατυπώνονται με εξαιρετικά μεγάλη προσοχή και σύνεση, ώστε να μην μπορεί με κανένα τρόπο να θεωρηθεί ότι υπόσχονται προστασία από τον κορωνοϊό.

Ήδη από την περασμένη εβδομάδα, το ΣΕΕ έχει κάνει συστάσεις σε τρεις περιπτώσεις, όπου και στις τρεις οι διαφημιζόμενοι σταμάτησαν άμεσα τις επικοινωνίες τους, επιδεικνύοντας ευαισθησία και υπευθυνότητα. «Το ΣΕΕ αυτονόητα βρίσκεται σε εγρήγορση και η αγορά μας θα κριθεί και θα χαρακτηρισθεί συνολικά από τη στάση που θα επιδείξει ο καθένας», αναφέρει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας στην ανακοίνωσή του.