Με ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκαν τα Loyalty Awards 2020.

Απονεμήθηκαν και φέτος τα Loyalty Awards, στα οποία συμμετείχαν περισσότερα loyalty schemes συγκριτικά με κάθε προηγούμενη διοργάνωση. Ο ανταγωνισμός για μια θέση στο βάθρο ήταν εντονότερος από ποτέ, καθώς στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος νέα προγράμματα που λανσαρίστηκαν μέσα στην προηγούμενη περίοδο, καθώς και αρκετά από τα υφιστάμενα τα οποία ανανεώθηκαν σε μεγάλο βαθμό, ενσωματώνοντας περισσότερα προνόμια και νέες ευκαιρίες για διάδραση με το κοινό.

Οι μεγάλες διακρίσεις
Συγκεκριμένα, η εταιρεία Warply ανακηρύχθηκε Loyalty Agency of the Year, λόγω των υψηλών διακρίσεων που πέτυχαν οι υποψηφιότητές της για λογαριασμό εταιρικών πελατών. Αντίστοιχα, χάρη στις πολλαπλές διακρίσεις που απέσπασε η υποψηφιότητα Παπαστράτος Open, η εταιρεία Παπαστράτος διατηρεί για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο του Loyalty Brand of The Year.

Τα φετινά Gold βραβεία κατάφεραν να κερδίσουν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Πειραιώς, Cosmote, AB Βασιλόπουλος, Warply & Praktiker, Everest, Εθνική Τράπεζα, Attica Group, Metro AEBE – My Market, Warply & Germanos, Pobuca & Schneider Electric, Παπαστράτος, Qivos & Balfin, Warply & Ecoelastika, Leroy Merlin (SGB ΑΕ), Eurobank, Qivos & Galerie de Beauté, Warply & Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Το έργο της κριτικής επιτροπής ήταν εξαιρετικά δύσκολο, λόγω του πλήθους και της ποιότητας των φακέλων, καθώς οι κριτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις υποψηφιότητες εν μέσω της πανδημίας του Covid-19. Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα φετινά Loyalty Awards ήταν από τα πλέον επιτυχημένα του θεσμού, αναδεικνύοντας τη διαχρονική και αυξανόμενη σημασία των προγραμμάτων loyalty. Δείτε όλους τους νικητές στο www.loyaltyawards.gr.