Στη MediaMonks και το Publicis Groupe ανέθεσε τον global λογαριασμό της content production and management η Mondelez, μετά από spec. Η MediaMonks, μέλος της S4 Capital του Sir Martin Sorrell, θα διαχειρίζεται την παγκόσμια τεχνολογική υποδομή του ομίλου, τα διεθνή του websites και το content production για Βόρειο Αμερική, Λατινική Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική. Την παραγωγή περιεχομένου στην αγορά της Ευρώπης αναλαμβάνει ειδική ομάδα του Publicis Groupe με όνομα Team Pop, η οποία θα καλύπτει 32 αγορές.

Στο spec λέγεται ότι συμμετείχαν, επίσης, το WPP, η Accenture και η Tag. Η Mondelez αποτελεί μία εκ των μεγαλύτερων διαφημιζομένων σε παγκόσμια επίπεδο, επενδύοντας σε διαφήμιση 1,21 δισ. δολάρια το 2019. Τα agencies θα ξεκινήσουν να εργάζονται στον λογαριασμό άμεσα με σταδιακή μετάβαση από τον Ιανουάριο του 2021, διαδικασία η οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος της επόμενης χρονιάς.

(Πηγή: Campaign)