Δράσεις για την προστασία των χρηστών εν μέσω πανδημίας. Σε δέσμευση για την αξιοπιστία των διαφημίσεων στις πλατφόρμες της Google προχώρησε σε άρθρο του ο Scott Spencer, Αντιπρόεδρος για τη διαχείριση προϊόντων, το Απόρρητο και την Ασφάλεια των Διαφημίσεων της εταιρείας. Όπως υποστηρίζει, από την αρχή της πανδημίας λήφθηκαν μέτρα για την προστασία των χρηστών […]

Δράσεις για την προστασία των χρηστών εν μέσω πανδημίας.

Σε δέσμευση για την αξιοπιστία των διαφημίσεων στις πλατφόρμες της Google προχώρησε σε άρθρο του ο Scott Spencer, Αντιπρόεδρος για τη διαχείριση προϊόντων, το Απόρρητο και την Ασφάλεια των Διαφημίσεων της εταιρείας. Όπως υποστηρίζει, από την αρχή της πανδημίας λήφθηκαν μέτρα για την προστασία των χρηστών από διαφημίσεις που εκμεταλλεύονται την κρίση και παρακάμπτουν τα προστατευτικά συστήματα, πουλώντας για παράδειγμα προϊόντα σε τιμές πολύ πάνω από αυτές της αγοράς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Google διαθέτει ειδική ομάδα αποκλειστικά για τον Covid-19 ώστε να δημιουργεί νέες τεχνολογίες ανίχνευσης και να βελτιώνει τα υφιστάμενα συστήματα επιβολής, ενώ τους τελευταίους μήνες έχουν αφαιρεθεί εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με τον κορωνοϊό, οι οποίες παραβιάζουν πολιτικές σε θέματα όπως εξαπάτηση τιμών, κερδοσκοπία σχετικά με παγκόσμια έλλειψη ιατρικού υλικού και παραπλανητικούς ισχυρισμούς σχετικά με θεραπείες. Ταυτόχρονα, αναζητά τρόπους που επιτρέπουν στους διαφημιστές από όλους τους κλάδους να μοιράζονται σχετικές πληροφορίες με τα κοινά τους, βελτιώνει τα μέτρα κατά του phishing και του «trick-to-click», ενώ προσαρμόζει τις πολιτικές και την τεχνολογία της σε πραγματικό χρόνο.