Η ΙΔΕΑ Νέα καμπάνια για τη μπίρα Νύμφη λάνσαρε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με τη σύμπραξη της Savvy Partners. Το concept πάνω στο οποίο βασίστηκε η καμπάνια εστιάζει στο γεγονός ότι η μπίρα Νύμφη δημιουργήθηκε μαζί με ανθρώπους από τη Θεσσαλονίκη.

Μέσα από μία σειρά δημιουργικών workshops εμπνεύστηκαν το όνομά της, την ετικέτα της, την ουσιαστική σύνδεσή της με τους ίδιους και την πόλη. Άλλωστε, σύμφωνα με το concept, «η διαφορά έρχεται μέσα από τις επιλογές μας». Είναι στο χέρι του καθενός να κάνει μία μικρή αλλαγή που συλλογικά μπορεί να γίνει μεγάλη.

Την παραγωγή των digital videos της καμπάνιας ανέλαβε η Takes 2 και τα radio spots και OOH η Savvy Partners. Στο Brand Team της ενέργειας συμμετείχαν οι Θανάσης Σπυριδώνης (Marketing Director), Μυρσίνη Τσουκάκη (Marketing Manager Greek Brands), Ειρήνη Παπαδοπούλου (Senior Brand Manager Greek Specialties) και Εβελίνα Παντελή (Junior Brand Manager Greek Specialties), ενώ στο Media Team οι Αμαλία Κοντογιάννη (Media & Digital Manager) και Γεωργία Γεωργά (Digital Media Specialist).

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας το brand δημιουργεί ένα οικοσύστημα από offline και online media touchpoints με στόχευση στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Για τους επόμενους μήνες, η καμπάνια θα βρίσκεται στον «αέρα» με ένα digital πλάνο (social media, YouΤube, programmatic, Spotify), ραδιόφωνο, ΡR, OOH επικοινωνία, αλλά και επιμέρους δράσεις.