Oι διακρίσεις όμως του Terry Leahy, CEO της Tesco, του 3ου μεγαλύτερου ομίλου λιανικών πωλήσεων στον κόσμο, δεν σταματούν εδώ. Το περιοδικό Fortune τον ανακήρυξε «European Businessman of the Year», ενώ μια ακόμα διάκριση απέσπασε από τη Wall Street Journal, η οποία αφορά στον «European Business Leader of the Year». Αν οι διακρίσεις αυτές σας φαίνονται… λίγες, σας πληροφορώ ότι υπάρχουν κι άλλες. Ο Terry Leahy με τις πρωτοβουλίες που υλοποίησε στην Tesco, άλλαξε διεθνώς το χάρτη του διεθνούς λιανεμπορίου και εξακολουθεί ακόμα να δείχνει το δρόμο. Οι επιτυχίες του ίδιου και της εταιρείας του είναι σχεδόν μυθικές.

Στο σχετικό ρεπορτάζ που δημοσιεύουμε στο παρόν τεύχος μπορείτε να διαβάσετε πολλά ακόμα ενδιαφέρονται tips για έναν άνθρωπο που δεν δίνει συνεντεύξεις και είναι ιδιαίτερα διακριτικός στον τρόπο που εκτίθεται στα media. Γι’ αυτό ακριβώς, όταν αποφασίζει να εκτεθεί, «βγάζει» ειδήσεις. Aυτή λοιπόν, η σχεδόν μυθική προσωπικότητα, ο Sir Terry Leahy, έρχεται στη χώρα μας προσκεκλημένος του ΣΕΛΠΕ και της Boussias Communications. Θα είναι ο κεντρικός ομιλητής του Retail Management Conference, που θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο της Μεγάλης Βρετανίας, με τίτλο «The Road to Success in Retail». Ποιος δεν θα ήθελε να τον ακούσει από κοντά και να του θέσει ερωτήματα; Την ευκαιρία σας τη δίνουμε τώρα και πρέπει να την αξιοποιήσετε. Να είστε όλοι εκεί…

Το παρόν τεύχος φιλοξενεί ένα ακόμα θέμα τάσεων. Ένα ρεπορτάζ για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιομορφίες των target groups 50+, τα οποία δείχνουν να αποσπούν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον του Μάρκετινγκ, για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι και το γεγονός ότι σε 10 χρόνια από σήμερα οι 50+ θα είναι κατά 10 εκατομμύρια περισσότεροι από τα νεότερα target groups στη Μεγάλη Βρετανία και αναλογικά ακόμα περισσότεροι σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ρεπορτάζ δίνει 5 άκρως ευρηματικά guidelines για τους marketers. Διαβάστε τα και κρατήστε τα…

Τέλος, με αφορμή την πρόσφατη Bari/Focus με τις αναγνωσιμότητες του Τύπου, κάναμε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ για τη νέα κυριακάτικη εφημερίδα Veto, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Νοεμβρίου, θέτοντας από νωρίς ψηλά τον πήχη. Έχει τις δυνατότητες να τα καταφέρει; Θα αλλάξει τις ισορροπίες στον κυριακάτικο Τύπο; Τι δείχνει η νέα Bari/Focus; Πολλά τα ερωτήματα, δύσκολες οι απαντήσεις…