Σε εποχές όπως η σημερινή, δημιουργικότητα και ευρηματικότητα δεν αποτελούν πλέον πολυτέλεια, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση επιβίωσης -σε πρώτη φάση- και ανάκαμψης, σε δεύτερη. Οι Έλληνες επιστράτευσαν αυτά τους τα χαρακτηριστικά πολλές φορές στο παρελθόν, στη μακραίωνη ιστορία τους, με σπουδαία αποτελέσματα.

Και το ίδιο κάνουν και σήμερα: Ο γνωστός κωμικός ηθοποιός του Hollywood, Ζακ Γαλυφιανάκης, Έλληνας γαρ, προχώρησε σε μια πρωτοβουλία που αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Στόχος η οικονομική βοήθεια προς τη χώρα μας, για να αποπληρώσει το δημόσιο χρέος της. Τι έκανε; Δημιούργησε στις Η.Π.Α. συλλεκτικά t-shirts, το έμπροσθεν μέρος των οποίων καλύπτει ο χάρτης της Ελλάδας και τον λογότυπο «Save Greece». Ο λογότυπος αυτός είναι μια υψωμένη γροθιά που σφίγγει χαρτονομίσματα και μία γραβάτα, προφανώς υποδεικνύοντας τους γραβατωμένους ως υπαίτιους για τη σημερινή κατάσταση της χώρας.

Τα συλλεκτικά t-shirts «Save Greece» πωλούνται προς 100 ευρώ και όλα τα έσοδα πηγαίνουν σε ειδικό λογαριασμό, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή του χρέους της Ελλάδας. Την υποστήριξή τους στη χώρα μας έχουν αποδείξει αγοράζοντας αυτά τα t-shirts, διάσημοι star του Hollywood, όπως οι Angelina Jolie, Brad Pitt, Tom Cruise, Charlie Sheen, Katie Holmes, Justin Bieber, Shakira, Bono, Gisele, George Clooney κ.ά. Και η λίστα διευρύνεται διαρκώς. Μακάρι αυτήν την ευρηματικότητα να την επιδείκνυαν τα προηγούμενα χρόνια και οι κυβερνώντες μας. Τότε, τούτη η κατάσταση που ζούμε σήμερα, θα ήταν απλά ένα κακόγουστο ανέκδοτο…

 «Δες τη θετική πλευρά… της ελληνικής οικονομίας» είναι ο τίτλος ενός ενδιαφέροντος ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε, στο οποίο καταγράφουμε ευρηματικές πρωτοβουλίες ελληνικών εταιρειών, που στόχο έχουν να αναδείξουν «τη φωτεινή πλευρά του φεγγαριού». Διότι, όσο κι αν κάποιοι θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο, υπάρχει φωτεινή πλευρά, την οποία ο ελληνικός επιχειρηματικός κόσμος πρέπει να αναδείξει. Διαβάστε κάποιες ενδιαφέρουσες ενέργειες που κάνει προς αυτήν την κατεύθυνση.

Για τη συνέχεια, ετοιμάσαμε ένα αφιέρωμα στα ambient media, ένα τομέα που αναδεικνύεται «λίρα εκατό» για το Μάρκετινγκ, τόσο διεθνώς, όσο και στη χώρα μας. Δείτε εξαιρετικές διεθνείς εφαρμογές του που αναδεικνύουν την δημιουργικότητα του Μέσου.

Τέλος, μην προσπεράστε το ρεπορτάζ για το Web TV που πρώτη δημιούργησε η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. για την προβολή των δραστηριοτήτων του συλλόγου. Σε μια εποχή που διαφημιστές και διαφημιζόμενοι αναζητούν νέες εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας με τους καταναλωτές. η αξιοποίηση των Νέων Μέσων, αλλά και της υψηλής πιστότητας των φιλάθλων ανοίγει «πεδίο δόξης λαμπρόν» για το αθλητικό Μάρκετινγκ και όχι μόνο.