Το πρώτο e-shop στην κερκυραϊκή διάλεκτο δημιούργησε η Salty Bag, ελληνική εταιρεία στον χώρο του sustainable fashion και της κυκλικής οικονομίας, στο πλαίσιο της ανανέωσης της ιστοσελίδας της. Η νέα ιστοσελίδα λειτουργεί πλέον σε δύο γλώσσες, ελληνικά και αγγλικά, και στο τοπικό ιδίωμα της έδρας της, την Κέρκυρας. Την ιστοσελίδα δημιούργησε η Wdesign, η οποία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, έπρεπε να δημιουργήσει την υποδομή για τη γλώσσα από το «πουθενά». Τη μετάφραση των κειμένων επιμελήθηκε ομάδα Kερκυραίων που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους τη ντοπιολαλιά τους. «Είμαι περήφανος που καταφέραμε να αποδώσουμε, με ένα συμβολικό τρόπο, φόρο τιμής σε ένα κομμάτι του άυλου πολιτισμού του τόπου μας, της Κέρκυρας», δήλωσε ο Στρατής Ανδρεάδης της Salty Bag.
31/03/21
CATEGORIES: Digital Marketing
Salty Bag: Στον «αέρα» το πρώτο e-shop στα… Κερκυραϊκά
Με την υπογραφή της Wdesign
Από Marketing Week Online

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ