Γνωρίστε τα μυστικά του Facial Coding και αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Οι θετικές εκφράσεις στο πρόσωπο του Bill Gates, Ιδρυτή της Microsoft, αγγίζουν το ποσοστό του 73%, γεγονός που τον αναδεικνύει ως ειλικρινή και ευπροσήγορο. Οι υφιστάμενοι του Steve Jobs, CEO της Apple, δεν χρειάζονται να πονοκεφαλιάζουν για να μαντέψουν τι έχει στο μυαλό του.
Φανταστείτε να συνομιλείτε με τον πελάτη σας και προτού καταλήξετε στην προσφορά σας να έχετε ήδη ανακαλύψει τα συναισθήματα και τη στάση του απέναντί σε αυτά που του προτείνετε! Μία τέτοια ικανότητα θα σας έδινε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να προσφέρετε στον πελάτη σας το κατάλληλο προϊόν τη σωστή στιγμή. Ο ιδανικός συνδυασμός για μία επιτυχημένη πώληση.

Η «οικουμενικότητα» των εκφράσεων του προσώπου
Η εν λόγω ικανότητα δεν είναι επίκτητη ή κληρονομική αλλά αποτελεί αποτέλεσμα εκπαίδευσης. Αυτό επιτυγχάνεται διότι οι εκφράσεις του προσώπου είναι ομοιόμορφες και «οικουμενικές». Γεγονός που σημαίνει ότι οι ίδιες εκφράσεις συναντώνται σε όλους τους ανθρώπους. Ακόμα και ένας άνθρωπος, ο οποίος είναι εκ γενετής τυφλός και δεν θα μπορούσε να μιμηθεί τις εκφράσεις του προσώπου, εμφανίζει ακριβώς τις ίδιες εκφράσεις όπως οποιοσδήποτε άλλος άνθρωπος. Ο Δαρβίνος υπήρξε ο πρώτος που έφτασε σε αυτήν την εντυπωσιακή ανακάλυψη. Έχοντας σφοδρή επιθυμία να ανακαλύψει τα συναισθήματα των παιδιών του προτού καν αυτά μιλήσουν, ο Δαρβίνος ξεκίνησε να τα παρατηρεί καθημερινά.

Αυτό που ανακάλυψε τον εξέπληξε. Οι εκφράσεις των προσώπων θύμιζαν έντονα εκείνες του ουραγκοτάγκου -Jenny το όνομά του- που παρατηρούσε επίσης σε καθημερινή βάση στο ζωολογικό κήπο του Λονδίνου. Έπειτα από αρκετά χρόνια παρατηρήσεων και έρευνας, ο Δαρβίνος δημοσίευσε το 1872 το βιβλίο με τίτλο «The Expression of the Emotions in Man and Animals», το οποίο γρήγορα έγινε bestseller. Μέσα από το βιβλίο του ο Δαρβίνος απέδειξε με στοιχεία και επιχειρήματα πως οι εκφράσεις του προσώπου συσχετίζονται με τις εκφράσεις άλλων ζώων, προγενέστερων του ανθρώπου. Κατέληξε, μάλιστα, στο συμπέρασμα ότι το πρόσωπο είναι το «όχημα» με το οποίο άνθρωποι και ζώα επικοινωνούν τα συναισθήματά τους.

Facial Coding
Πέρασε σχεδόν ένας ολόκληρος αιώνας μέχρι οι επιστήμονες να ασχοληθούν ξανά με την επιστήμη των εκφράσεων του προσώπου. Σήμερα οι έρευνες έχουν προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που αποδεικνύουν με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την «οικουμενικότητα» των εκφράσεων. Όλες οι δυνατές εκφράσεις που μπορεί να αποτυπώσει ένα πρόσωπο οφείλονται ουσιαστικά στους πιθανούς συνδυασμούς 43 μυών που βρίσκονται στο πρόσωπο. Έτσι, λοιπόν, ο καθένας, μελετώντας τους συνδυασμούς αυτούς, είναι σε θέση να γνωρίσει τα συναισθήματα που κρύβονται πίσω από αυτό το πρόσωπο.

O Dan Hill, Πρόεδρος της Sensory Logic, έχει μελετήσει με τη μέθοδο του Facial Coding περισσότερους από 1200 επαγγελματίες, και το ποσοστό θετικών συναισθημάτων/εκφράσεων που καταγράφηκε δεν ξεπέρασε το 40%. Μπορείτε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα σας στις πωλήσεις, περιορίζοντας το ποσοστό ουδέτερων ή αρνητικών συναισθημάτων που σας ξεφεύγουν, αλλά και γεννιούνται στον πελάτη σας, ως συνέπεια των δικών σας εκφράσεων.

Το Facial Coding είναι ένα επιστημονικό εργαλείο, το οποίο στηρίζεται στο γεγονός ότι τα συναισθήματα γεννιούνται γρηγορότερα από τις σκέψεις, αποτυπώνοντας λεπτομερώς, με τη βοήθεια ψηφιακού εξοπλισμού, τις εκφράσεις του προσώπου και τα συναισθήματα που δηλώνουν, ακόμη και σε ακρίβεια 1/30 του δευτερολέπτου. Στηρίζεται στην ταξινόμηση των εκατοντάδων διαφορετικών μυϊκών συνδυασμών που προκύπτουν από τους 43 μυς του προσώπου που η Sensory Logic έχει εξετάσει. Τα στελέχη των πωλήσεων στην Ελλάδα θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν τα μυστικά της αξιόπιστης τεχνικής του Facial Coding.

Ο Dan Hill έρχεται στην Ελλάδα και στο Sales Management Forum 2009, που θα λάβει χώρα στο αμφιθέατρο ΟΤΕ Academy στο Μαρούσι στις 25 Σεπτεμβρίου, για να μοιραστεί μαζί σας τις γνώσεις και την πολύχρονη εμπειρία του -που προέρχεται από την μελέτη σπουδαίων προσωπικοτήτων όπως οι προαναφερόμενοι- καθώς και τις τεχνικές που θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις.

Dan Hill
Ο Dan Hill είναι ο συγγραφέας των bestsellers «Emotionomics: Leveraging emotions for business success», «Body of Truth: Leveraging what consumers can’t or won’t say» και «Face Time: How the 2008 Presidential race reveals the importance of being On-Emotion in politics, business and life», το βιβλίο που αποκρυπτογράφησε τις εκφράσεις του Barack Obama κατά την προεκλογική εκστρατεία του (η οποία, από μια οπτική γωνία, υπήρξε μια τεράστια πώληση).