Σημαντική διεύρυνση παρατηρείται στις ομάδες marketing, με τον Ιανουάριο του 2022 να φέρνει ρεκόρ επιτάχυνσης της συγκεκριμένης τάσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του WARC και τον Global Marketing Index (GMI). Ο GMI είναι ένας μηνιαίος δείκτης αναφορικά με την κατάσταση της παγκόσμιας βιομηχανίας marketing με βάση τις τρέχουσες συνθήκες όπως καταγράφονται από έρευνα σε επαγγελματίες. Μια τιμή άνω του 50,0 σημαίνει ανάπτυξη και κάτω από 50,0 μείωση.

Όσον αφορά στα επίπεδα στελέχωσης, τον πρώτο μήνα του 2022, η τιμή άγγιξε το 65,9, σηματοδοτώντας το ταχύτερο επίπεδο ανάπτυξης που έχει καταγραφεί στα 10 χρόνια διεξαγωγής της έρευνας. Σημειώνεται ότι μόλις 12 μήνες πριν, τα επίπεδα του ανθρώπινου δυναμικού κινούνταν πτωτικά. Η ταχύτερη ενίσχυση είναι ορατή στην Αμερική, καταδεικνύοντας ότι το φαινόμενο της «Μεγάλης Παραίτησης» έχει επηρεάσει και τις ομάδες marketing.

Ταχύτερη ανάπτυξη παρουσιάζουν και οι περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Ευρώπης, επιβεβαιώνοντας ότι οι ομάδες του industry ανά τον κόσμο είναι αντιμέτωπες με νέες προκλήσεις τη φετινή χρονιά. Με φόντο, μάλιστα, το disruption στα εργασιακά μοντέλα λόγω της πανδημίας, καθώς και την ανάδυση νέων ψηφιακών συνηθειών, το 62% των marketers δηλώνει ότι ανασυγκροτεί τις ομάδες marketing, φέρνοντας κοντά brand building και e-commerce.

(Πηγή: WARC)