Η Rascal συστήνει την Apifon στο κοινό με μια 360ο επικοινωνιακή καμπάνια, αξιοποιώντας ως βασικό insight την έννοια του word of mouth. Με tone of voice που ξεχωρίζει, η καμπάνια έχει πετύχει να κεντρίσει το ενδιαφέρον, αλλά και να δημιουργήσει ζήτηση για νέες συνεργασίες.

Η Apifon είναι μια ανερχόμενη δύναμη που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Business Messaging σε επιχει-ρήσεις, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και παρουσία που επεκτείνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες επικοινωνίας, έχει κατορθώσει να χτίσει ένα ευρύ πελατολόγιο μεγάλων επιχειρήσεων, των οποίων είναι πλέον στρατηγικός συνεργάτης.

Στόχος της εταιρείας το τελευταίο διάστημα είναι το «άνοιγμα» σε μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, που αποτελούν τον κορμό της ελληνικής οικονομίας και συνεχώς αναζητούν τρόπους να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Ιδιαίτερα μέσα στο κλίμα των τελευταίων χρόνων, η Apifon δίνει σε αυτές τις επιχειρήσεις τη δυνατότητα με μια μικρή επένδυση να κάνουν μεγάλη διαφορά. Ως leader στην κατηγορία δε θα μπορούσε να μην είναι και πρωτοπόρος στο κομμάτι της επικοινωνίας, αφού είναι ο πρώτος «παίκτης» του segment που συστήνεται στο κοινό του με μια 360ο επικοινωνιακή καμπάνια. Βασικός στόχος της επικοινωνίας, είναι να γνωρίσουμε στο ελληνικό κοινό μια εταιρεία τεχνολογίας. Η Apifon ανήκει σε μια νέα γενιά ελληνικών επιχειρήσεων που μπορούν να χαρακτηριστούν με τον όρο «Tech Company» κι αυτό από μόνο του είναι αρκετά ενδιαφέρον.

Εμείς λοιπόν στη Rascal, αναλάβαμε να δημιουργήσουμε από την αρχή την εικόνα της Apifon. Βασικό μας insight, είναι η έννοια του word of mouth: όταν δηλαδή θες να συστήσεις σε κάποιον μια νέα υπηρεσία ή εταιρεία τεχνολογίας, συνήθως αναφέρεσαι πρώτα σε αυτά που κάνει, στο αντικείμενό της και μετά η σκέψη σου οδηγείται στο όνομά της. Πήραμε, λοιπόν, την απόφαση να ζωντανέψουμε αυτό το insight, να το κάνουμε διασκεδαστικό και ταυτόχρονα «σκληρά» εμπορικό. Στο τέλος της ημέρας θέλαμε ο κόσμος να μάθει το όνομα Apifon και στη συνέχεια οι μηχανές αναζήτησης να κάνουν τη δουλειά τους.

Το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε είναι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Είναι στην ουσία τα πρόσωπα και οι επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στις ταινίες μας: μηχανικοί, ανθοπώλες, λιανοπωλητές κ.ο.κ. Πρόκειται για ένα αρκετά απαιτητικό κοινό, το οποίο ψάχνει να βρει έξυπνους τρόπους και ευκαιρίες για να διαφημιστεί και να προσελκύσει πελάτες. Στόχος μας, δεν ήταν απλά να μάθουν την Apifon, αλλά να αντιληφθούν τι προσφέρει και να νιώσουν ότι οι υπηρεσίες που παρέχει τους αφορούν.

Η προσέγγισή μας έχει από την αρχή μια ανορθόδοξη στρατηγική. Η καμπάνια μας προφανώς εκμεταλλεύεται και ενεργοποιεί τα ψηφιακά μέσα, αλλά ένα μεγάλο μέρος της «τρέχει» σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, ώστε η μάρκα Apifon να εκπροσωπηθεί και να χτιστεί με σωστές βάσεις παντού. Δεν θα ήταν δυνατόν βέβαια, μια εταιρεία τεχνολογίας να είναι απούσα από τα social media, καθώς αυτά αποτελούν εξαιρετικά σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για τις μεγάλες αλλά και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Από το λανσάρισμά της και μέχρι σήμερα, η καμπάνια έχει προκαλέσει θετικές εντυπώσεις, με τον αναπάντεχο τρόπο που παρουσιάζει την Apifon στο κοινό. Με ένα tone of voice που σίγουρα ξεχωρίζει από την κατηγορία, έχει κατορθώσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον αλλά και να δημιουργήσει ζήτηση για νέες συνεργασίες, τοποθετώντας την Αpifon στο «κάδρο» τόσο του ευρύτερου κοινού, όσο και του κοινού στόχος, τους επιχειρηματίες. Το ύφος της καμπάνιας είναι σε απόλυτη συνάφεια με τη συνολική παρουσία της μάρκας σε όλα τα σημεία της παρουσίας της κι έτσι ανανεωμένη συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία της. Παράλληλα, είμαστε πεισμένοι ότι το concept είναι τέτοιο που μπορεί να λειτουργήσει και σε άλλες χώρες που η εταιρεία δραστηριοποιείται.


Συντελεστές
Rascal
Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director
Μιχάλης Καλλιγέρης, Creative Director
Σταύρος Καραμπέρης, Art Director
Μαρίνος Κακλαμάνης, Senior Motion Designer
Αγγελική Μπαθέκα, Agency Producer
Χαϊλένα Τραγάκη, Client Service Director
Έλλη Σταμπόλα, Account Manager

Apifon
Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, Founder & CEO
Eύη Σεμερτζίδου, COO
Βλάσης Βλασίου, CRO
Μαρία Παληκάρα, Marketing Expert

Avion Films
Μπάμπης Μακρίδης, Σκηνοθέτης
Δημήτρης Κυριάκου, DP
Γιώργος Γεωργίου, Set Designer
COTY K, Audio Logo
Γιώργος Τσοκόπουλος, Executive Producer
Bίκυ Κανελλάκη, Producer