Η Publicis, του Publicis Groupe Greece, δημιούργησε τη νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή της Nestlé. Σύννεφο, βροχή, νερό και πάλι σύννεφο, βροχή, νερό, ένας αέναος κύκλος, που εδώ και δισεκατομμύρια χρόνια, δίνει ζωή στον πλανήτη.

Το Κορπή θυμίζει στη νέα του καμπάνια την αξία που έχει ο κύκλος του νερού στη ζωή μας, αλλά και την αξία της κυκλικής οικονομίας στη σύγχρονη πραγματικότητα, με μία ταινία που συνδυάζει τα στοιχεία της φύσης και την αξία ενός βιώσιμου μέλλοντος και μας καλεί να «μπούμε κι εμείς στον κύκλο» και να στηρίξουμε την προσπάθεια για έναν κόσμο με λιγότερο πλαστικό.

Σε αυτό το νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, το Κορπή κάνει το πρώτο βήμα με την πρώτη συσκευασία στην Ελλάδα από 50% ανακυκλωμένο πλαστικό. Η καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτική ταινία και από digital assets για Facebook, Instagram και YouTube. Tην παραγωγή επιμελήθηκε η Takes 2 Productions, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Δεληνικόλα.