Οι social media πλατφόρμες, με επικεφαλής το TikTok, έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τον βαθμό υπευθυνότητάς τους, αναφέρει το τελευταίο Media Responsibility Index της Mediabrands, ωστόσο η πρόοδος δεν πραγματοποιείται με τον ίδιο ρυθμό για όλες τις πλατφόρμες που συμμετείχαν -Facebook, Instagram, Pinterest, Reddit, Snapchat, TikTok, Twitch, Twitter και YouTube. To TikTok αναδείχθηκε η πιο βελτιωμένη πλατφόρμα όλων, σε σχέση με το προηγούμενο Index, παρουσιάζοντας σημαντική εξέλιξη σε ζητήματα diversity και αντιπροσώπευσης, ενώ είδε και σημαντικές αλλαγές στα brand safety partnerships τρίτων και στην εφαρμογή νομοθεσίας.

Συνολικά, η μεγαλύτερη πρόοδος εντοπίστηκε στους τομείς της προώθησης του σεβασμού και του accountability, ενώ πολλές πλατφόρμες βελτίωσαν και τις προσπάθειές τους να μειωθεί η ρητορική μίσους και η παραπληροφόρηση. «Είναι ενθαρρυντική η σημαντική αλλαγή στις βαθμολογίες των πλατφορμών-συνεργατών μας, γύρω από τις αρχές-κλειδί του accountability και της προώθησης του σεβασμού, το τελευταίο τρίμηνο. Αυτό αντανακλά μια συνεχή συνεργατική προσέγγιση με στόχο τη δημιουργία ενός καλύτερου, ασφαλέστερου και πιο υπεύθυνου περιβάλλοντος στην υπηρεσία των brands και των κοινοτήτων μας», δήλωσε ο Leigh Terry, CEO της Mediabrands APAC.

(Πηγή: Campaign)