Κατέγραψε ποσοστό 16,7% στο σύνολο κοινού

Ο Σκάι βρέθηκε, όπως επισημαίνει, στην κορυφή της τηλεθέασης τον Μάρτιο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,7% και στο κοινό 18-54 με ποσοστό 15,6%, με τα ψυχαγωγικά προγράμματα να βρίσκονται στην πρώτη θέση της τηλεθέασης. Ενδεικτικά, το «Survivor» συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή, τόσο στο γενικό σύνολο, όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 31% και 33,5% αντίστοιχα. Η εκπομπή «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» ήταν πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 16,9% στο σύνολο κοινού, το «Love It» ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 14,8% και το «Καλό Μεσημεράκι» παραμένει πρώτο στο σύνολο κοινού με 18,7% και στα 18-54 με 22,2% σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Το απόγευμα, το Super Makeover ήρθε πρώτο στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 16,7%.