Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα είναι… Η διαχείριση της πανδημίας, που δυστυχώς είναι σε πλήρη εξέλιξη. Η παγκόσμια κρίση έχει ανατρέψει τα πάντα και έχει αλλάξει πλήρως τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η πρόκληση της προσαρμογής στις πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες και ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής επικοινωνίας είναι τεράστια. Η εξέλιξη που θα αλλάξει ριζικά […]

Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα είναι…

Η διαχείριση της πανδημίας, που δυστυχώς είναι σε πλήρη εξέλιξη. Η παγκόσμια κρίση έχει ανατρέψει τα πάντα και έχει αλλάξει πλήρως τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η πρόκληση της προσαρμογής στις πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες και ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής επικοινωνίας είναι τεράστια.

Η εξέλιξη που θα αλλάξει ριζικά την επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, είναι…

Ήδη εδώ. Στην εποχή των social media, ο καταναλωτής έχει λόγο για κάθε είδους ενέργεια των brands. Θα επιδοκιμάσει, θα σχολιάσει και κυρίως δεν θα χαριστεί σε κανένα λάθος. Πόσω μάλλον τώρα, που λόγω του Covid 19, ο καταναλωτής επικοινωνεί ακόμα περισσότερο μέσω social media.

Η διαφάνεια στο ψηφιακό οικοσύστημα θα επιτευχθεί όταν…

Όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, εκδότες, διαφημιστικές, διαφημιζόμενοι, πλατφόρμες, καταλάβουν ότι μόνο κερδισμένοι μπορούν να βγουν. Δεν αρκεί να το απαιτούν οι διαφημιζόμενοι, πρέπει να το θέλουν όλοι και να δουλέψουν με διαφάνεια μαζί.

Η εξέλιξη της τάσης του in-housing θα εξαρτηθεί από…

Τα αποτελέσματα που θα έχουν όσοι το εφαρμόσουν. Αν η ποιότητα είναι υψηλή, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους, τότε θα αναπτυχθεί και θα αλλάξει για πάντα τη σχέση διαφημιζόμενου-agency. Ειδικά στις σημερινές συνθήκες που όλα αλλάζουν διαρκώς, το να έχεις εσωτερικά μια δημιουργική ομάδα είναι τεράστιο πλεονέκτημα.

Αυτή την εποχή, επενδύω σε Μέσα που…

Καταναλώνονται εντός σπιτιού. Αν το μήνυμά μας είναι σωστό και το περιβάλλον που θα προβληθεί ασφαλές, η αύξηση της τηλεθέασης και του digital, μας βοηθά. Οι μάρκες οφείλουν να σταθούν δίπλα στους καταναλωτές και να μην προσπαθήσουν να επωφεληθούν από την κρίση. Όμως, πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όσον αφορά στο brand safety: κανένας marketer δεν θα ήθελε να δει το μήνυμά του σε ένα περιβάλλον γεμάτο αρνητικές ειδήσεις.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι…

Η επικοινωνία των Burger King τα τελευταία χρόνια. Σύγχρονη, επίκαιρη, απλή, έξυπνη και προπάντων θαρραλέα: τα λέει «έξω από τα δόντια» και πάντα συζητιέται.

Το κείμενο υπογράφει ο Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager, Nestle Hellas