Μετά από χρόνια όπου το Programmatic περισσότερο προβλημάτιζε παρά ενθουσίαζε τους εκδότες, ίσως αναδεικνύεται η συγκυρία όπου η ευκαιρία είναι πράγματι σημαντική. Aφενός αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο η αξία των first (και zero) party data και του ποιοτικού διαφημιστικού περιβάλλοντος, αφετέρου νέες πρακτικές contextual targeting και νέα metrics που επικεντρώνονται στο attention αλλάζουν τα δεδομένα και ενισχύουν τη θέση των εκδοτών – παράλληλα, το sustainability πιθανόν να «αφαιρέσει» ενδιάμεσους από το value chain.
Έτσι, σημαντικοί publishers διευρύνουν το στρατηγικό σχέδιο, καινοτομώντας σε όλο το φάσμα της εμπορικής λειτουργίας: από την επένδυση σε first party data σε νέες πρακτικές yield optimization (και contextual targeting) και από τον εμπλουτισμό υπηρεσιών προς πελάτες μέχρι νέα μοντέλα συνεργασίας με άλλους εκδότες ή παρόχους τεχνολογικών λύσεων ή και διαφημιζόμενους.
Βέλτιστες πρακτικές θα παρουσιάσουν στην ειδική «sell side» ενότητα του Programmatic Advertising Conference ο Robert Blanck, General Manager E-Commerce & Advertising του ευρωπαϊκού Publishing Group Axel Springer και η Maylis Chevalier, Director of Innovation and Digital Product του ισπανικού ομίλου Vocento που εκδίδει την εφημερίδα ABC. Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 6 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy, υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από advertisers/ brands, media και digital agencies, publishers και broadcasters καθώς και παρόχους τεχνολογικών λύσεων.