Η ΙΔΕΑ Καμπάνια «Γίνε Master στην Κουζίνα» με τον Chef Νίκο Θωμά «τρέχει» το ελαιόλαδο Molon Lave. Η καμπάνια ξεκίνησε τον Δεκέμβριο και περιλαμβάνει τη δημιουργία 12 πρωτότυπων συνταγών με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Molon Lave που φέρουν την υπογραφή του Νίκου Θωμά.
Tα videos των συνταγών φτιάχτηκαν στην κουζίνα του Molon Lave και φιλοξενούνται στο molonlave.com και στο κανάλι της εταιρείας σε YouTube και IGTV. Η εκστρατεία εξελίσσεται με τηλεοπτικό σποτ, YouTube campaign, banner ads και social media activations. Στο τηλεοπτικό σποτ παρακολουθούμε τον Chef να δημιουργεί με Molon Lave και να προτρέπει «λακωνικά» σε δοκιμή: «Εσύ, το δοκίμασες;».
Ο στρατηγικός σχεδιασμός, το δημιουργικό concept και η υλοποίηση της 360⁰ καμπάνιας έχουν γίνει από την proDigi. Σκηνοθέτης είναι ο Θανάσης Τσιμπίνης, Διευθυντής Φωτογραφίας ο Κωνσταντίνος Κουκουλιός, Food Stylist ο Μιχαήλ Αθανασίου, Παραγωγός η Βίκυ Κανελλάκη και Διευθυντής Παραγωγής ο Παναγιώτης Καραμπίνης.