Με κεντρικό μήνυμα «Μαζί, είμαστε ένα», υπό την επιμέλεια της Bold Ogilvy

Την καμπάνια έχει επιμεληθεί η Bold Ogilvy και έχει ως κεντρικό μήνυμα το «Μαζί, είμαστε ένα». Το κεντρικό αυτό μήνυμα αποτυπώνει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας. Με οικονομικές προτάσεις, όπως τα προγράμματα OTE Double Play, προσιτή ψυχαγωγία, όπως ο ΟΤΕ ΤV, και σύγχρονη εξυπηρέτηση, «ο ΟΤΕ έρχεται ακόμη πιο κοντά στον πελάτη και επιδιώκει με αξιοπιστία, αμεσότητα και ειλικρίνεια να αποτελεί την πρώτη του επιλογή για ποιοτική επικοινωνία» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού.

Ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του ΟΤΕ, Ζαχαρίας Πιπερίδης, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΤΕ έχει κάνει άλματα μπροστά όσον αφορά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στη δημιουργία καινοτόμων και χρηστικών λύσεων, στην τιμολογιακή του πολιτική και στην εξυπηρέτηση των πελατών του. Ο ΟΤΕ εμπνέεται από την καθημερινότητα των πελατών του, ακούει τις ανάγκες τους και ανταποκρίνεται σε αυτές με όρεξη, ευελιξία και αποτελεσματικότητα».