Εχθές, Τρίτη 2 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Τα Μέλη του ΣΔΕ ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων και τον Οικονομικό Απολογισμό του 2021, καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2022. Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, στη σύντομη ομιλία του, επέλεξε να αναφερθεί στην επικείμενη μεγάλη διοργάνωση που ανατέθηκε στον Σύνδεσμο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, το Global Marketer Conference, στο πλαίσιο της Global Marketer Week 2022, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

«Θέλω να σταθώ στην επικείμενη παγκόσμια διοργάνωση γιατί είναι η απόδειξη ότι ο ΣΔΕ είναι ένας σημαντικός “σύνδεσμος” μεταξύ των εταιρειών και των marketers, με το τοπικό και το διεθνές γίγνεσθαι της επικοινωνίας», σημείωσε. Αναφέρθηκε ακόμα στην πρόσφατη πρωτοβουλία των ΣΕΒΤ & ΣΔΕ για τη δημιουργία ελληνικού Pledge για το marketing τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

Η Γενική Διευθύντρια, Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε σε θέματα που θα απασχολήσουν τον Σύνδεσμο τη φετινή χρονιά, όπως η δημιουργικότητα και το purpose ως βασικά εργαλεία για την ανάπτυξη των brands στην εποχή του marketing technology, η ανάγκη για αυθεντικά συμπεριληπτικό marketing, η σύνδεση του marketing με τη βιωσιμότητα και άλλα. Της συνέλευσης προηγήθηκε παρουσίαση των Γεωργίας Αργυρού και Πέτρου Καραχάλιου της Dentsu Greece με τίτλο «Future Re-imagined».