Τι κινητοποιεί τους νέους επαγγελματίες του χώρου των Δημοσίων Σχέσεων; Ποια είναι τα ζητούμενα και οι στόχοι τους και ποιες προκλήσεις αναγνωρίζουν προς αντιμετώπιση;
Τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα έρχεται να καταγράψει η έκθεση ICCO Next-Gen PR Report 2023 – 2024, η οποία εκπονήθηκε από το Next Gen Group του International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
Ενδεικτικά, σύμφωνα με την έκθεση, ενώ οι απολαβές παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα για το 60% των ερωτηθέντων όταν εξετάζουν ευκαιρίες απασχόλησης, παράγοντες όπως οι δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης (49%), η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής (39%) και η εταιρική κουλτούρα (29%) διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Το 71% των νέων επαγγελματιών αναγνωρίζει την ανάπτυξη και εξέλιξη ως τις βασικές επαγγελματικές τους εμπνεύσεις, αμφισβητώντας το στερεότυπο ότι η Gen Z αναζητά τον ευκολότερο δρόμο και αποκαλύπτοντας μια γενιά πρόθυμη να αντιμετωπίσει τις επαγγελματικές προκλήσεις και να εξελίξει την καριέρα της.
Η έκθεση ICCO Next-Gen PR Report 2023 – 2024 αποκαλύπτει επίσης και κάποιες προκλήσεις, με τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων να αναφέρουν αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχική τους υγεία και ευεξία λόγω της εργασίας τους κατά το τελευταίο έτος. Αυτό το στατιστικό στοιχείο συνεπάγεται την άμεση ανάγκη τα PR agencies να δώσουν προτεραιότητα στο well-being των εργαζομένων και την υποστήριξη της ψυχικής τους υγείας.
Όσον αφορά τα PR ως επιλογή καριέρας, το 68% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να παραμείνει στον κλάδο των δημοσίων σχέσεων στο άμεσο μέλλον, αλλά μόλις το ένα τέταρτο (28%) εξέφρασε την επιθυμία να το καταστήσει καριέρα ζωής. Περισσότερα ευρήματα της ενδιαφέρουσας αυτής έκθεσης θα δημοσιευθούν στο επόμενο τεύχος του Marketing Week.
Μένοντας στον χώρο των PR, μαζί με το τρέχον τεύχος με χαρά σας παρουσιάζουμε την 1η έκδοση «PR Shapers» του Marketing Week. Σε αυτήν, opinion leaders μεγάλων εταιρειών επικοινωνίας μοιράζονται τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, τις τάσεις που διαμορφώνουν τη δουλειά τους, τα ζητούμενα των πελατών τους, αλλά και το όραμά τους για το μέλλον ενός κλάδου με ιδιαίτερη δυναμική. Η «PR Shapers» αποτελεί την εκκίνηση αρκετών τέτοιων εκδόσεων για διάφορους κλάδους, που θα ακολουθήσουν από το Marketing Week στο μέλλον. Ελπίζουμε να τη βρείτε ενδιαφέρουσα, όσο κι εμείς!