Στις ημέρες που διανύουμε, βιώνουμε μία οικονομική αβεβαιότητα και αδυναμία πρόβλεψης που μας προτρέπει να είμαστε παρατηρητικοί, ώστε να αποτυπώνουμε συνεχώς την εξέλιξη της αγοράς και να οργανώνουμε τις κινήσεις μας.

οι ανταγωνιστικές ελληνικές επιχειρήσεις
Οι επιχειρηματίες των εταιρειών μόδας πρέπει να είναι ευέλικτοι και σε εγρήγορση, και να συμμορφώνονται στα καινούργια δεδομένα. Χρειάζεται να είμαστε επιδέξιοι, ώστε να υιοθετούμε στρατηγικές που να μπορούν να ανταγωνιστούν τις πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες διαθέτουν οργανωμένα συστήματα management, marketing και merchandising. Οι ΜμΕ ελληνικές επιχειρήσεις, σαφώς πιο εγωκεντρικές και ευέλικτες, επιβάλλεται να προσφέρουν προϊόντα προσαρμοσμένα στις εγχώριες προτιμήσεις, με ανταγωνιστικές τιμές και σε πολύ καλή ποιότητα. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας δίνει μία επιπλέον ευκαιρία στις επιχειρήσεις να οργανωθούν και να αυξήσουν τις πωλήσεις, είτε μέσω διαδικτύου, είτε με τη σωστή διαχείριση των κοστολογίων και των εμπορευμάτων. Αυτό, σε συνδυασμό με τη μείωση των κοστολογίων, καθιστά τις ελληνικές επιχειρήσεις ολοένα και πιο ανταγωνιστικές στο διεθνές περιβάλλον.

Η «ιδιαίτερη» παιδική ένδυση
Τα παιδικά ρούχα, εκτός του fashion χαρακτήρα τους, πρέπει σαφώς να καλύπτουν και τις ιδιαιτερότητες του παιδιού, όπως αντοχή, χρήση, άνεση, θέματα που τα έχουμε καλύψει εδώ και πολλά χρόνια. Το licensing, το οποίο περιλαμβάνει τους διάσημους ήρωες της Disney Warner Bros, Hello Kitty, Superman, Minions και πολλούς άλλους, αποδεικνύεται η κυρίαρχη τάση για τις προτιμήσεις των παιδιών που νιώθουν να ευθυγραμμίζονται ως θετικά πρότυπα ή πρεσβευτές μάρκας σε αυτόν τον τομέα. Η Alouette συνεχίζει να επενδύει με επιτυχία σε αυτήν την κατηγορία, δημιουργώντας θεματικές συλλογές, ντύνοντας και, παράλληλα, διασκεδάζοντας τους μικρούς της πρωταγωνιστές. Οι απαιτήσεις των καταναλωτών είναι αρκετά υψηλές, στην ποιότητα, στα σχέδια, στη σχέση ποιότητας- τιμής και στο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.

Ανάπτυξη γκάμας και σημείων
Η στρατηγική μας για το 2018 εστιάζεται στην αύξηση της γκάμας των προϊόντων μας, στην ανάπτυξη των σημείων πώλησης που θα επιτευχθεί μέσω συνεργασιών ή μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων, στην αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, αλλά και σε πωλήσεις από επιλεκτική εξαγωγική δραστηριότητα. Η παγκοσμιοποίηση μας ωθεί να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί με αποτέλεσμα να διευρύνουμε συνεχώς τη συλλογή μας, παράγοντας εμπορεύματα σε πολύ καλή ποιότητα με χαμηλά κόστη και προσιτές τιμές, τόσο στην εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά. Έτσι, πιστεύουμε ότι θα καλύψουμε σύντομα το κενό που δημιουργήθηκε από την παρατεταμένη κρίση και την πτώση της κατανάλωσης. Ας δούμε την κρίση σαν μία ευκαιρία για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι.

Το κείμενο υπογράφει ο Ποθητός Στασινόπουλος CEO, Alouette για τις ανάγκες της ειδικής έκδοσης Fashion Next 2018.

Αναζητήστε το Fashion Next 2018 και διαβάστε τις απόψεις 26 experts του fashion & beauty industry, σχετικά με τις σημαντικότερες τάσεις που θα απασχολήσουν την αγορά τη χρονιά που διανύουμε.