Σε μια σειρά από σημαντικές αλλαγές θα προχωρήσει το Netflix, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα από την εταιρεία. Ανάμεσα στις αλλαγές που γνωστοποιήθηκαν, είναι ο επανασχεδιασμός της homepage, ώστε να γίνει πιο απλή και εύκολη η πλοήγηση.
Η πλατφόρμα κάνοντας «άνοιγμα» στο TikTok, προχωρά σε ένα παγκόσμιο πείραμα αναφορικά με το vertical video, επιτρέποντας πλέον στους χρήστες να σκρολάρουν σε κλιπ και βίντεο από τις κινητές συσκευές τους, να παρακολουθούν μια ταινία, να την προσθέτουν στη Λίστα τους ή να την μοιράζονται με τους διαδικτυακούς τους φίλους.
Επιπλέον, η πλατφόρμα ενσωματώνει το AI σε πολλές λειτουργίες της αυξάνοντας τις ταχύτητές της. Τι σημαίνουν όλες αυτές οι αλλαγές για τους διαφημιζόμενους; «Προς το παρόν δεν θα υπάρξουν αλλαγές για την αγορά της διαφήμισης», ανέφερε η Chief Product Officer του Netflix, Eunice Kim. Ωστόσο, σημείωσε πως η βελτίωση της εμπειρίας χρήστη, μεταφράζεται σε πολύ θετικά αποτελέσματα και για τους διαφημιζόμενους καθώς η ενσωμάτωση διαφημίσεων σε ορισμένα πακέτα της πλατφόρμας ενδέχεται να συμβεί στο μέλλον.
(Πηγή: AdWeek)