Η ΙΔΕΑ Το γνωστό παιδικό μουσικό θέμα «Baby Shark» μετατρέπεται σε Jumbo School στη νέα καμπάνια που δημιούργησε η Pollen για το Jumbo. Σύμφωνα με την κεντρική ιδέα, το τέλος των διακοπών, ιδιαίτερα για τους μαθητές, είναι ένα «οδυνηρό» γεγονός.

Ο πατέρας της καμπάνιας προσπαθεί να απαλύνει αυτόν τον πόνο, με μια μεγάλη χαρά, όπως παρουσιάζεται στην επικοινωνία, η αγορά των νέων σχολικών ειδών.

Έτσι, παιδιά και γονείς, από τις παραλίες, πηγαίνουν κατευθείαν στα Jumbo για να προμηθευτούν ό,τι χρειάζονται για τη νέα σχολική χρονιά, με τον ενθουσιασμό να απογειώνεται.

Η καμπάνια απλώνεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Stefi Productions, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, ενώ Art Director είναι ο Βαγγέλης Κηρόζης.