Το θέμα της βιωσιμότητας και ο ρόλος που καλείται να παίξει το marketing για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, εν μέσω αυξανόμενων αντιξοοτήτων και πολλαπλών κρίσεων, συζητήθηκαν στο χθεσινό webinar που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), σε συνεργασία με την Kantar Greece, με τίτλο «Marketing & Sustainability in a “polycrisis” era». «Η βιωσιμότητα δεν έχει κόστος, αλλά κέρδος» τόνισε ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος ΔΣ του ΣΔΕ, στον χαιρετισμό του, ενώ υπογράμμισε πως απαιτείται ολική συστράτευση από τον κλάδο στο θέμα του sustainability.

Η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, αναφέρθηκε στη σχέση της βιωσιμότητας με τους καταναλωτές, τους επενδυτές, τους CEOs και τους εργαζομένους, καθώς και στις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα brands. Σε video μαγνητοσκοπημένο ειδικά για το webinar, ο Stephan Loerke, CEO της WFA, κάλεσε τα brands να μείνουν πιστά στις ESG δεσμεύσεις τους, παρά τις όποιες προκλήσεις.

Τη σκυτάλη πήρε η Λέλα Χαραυγή, Head of Business Development & Marketing της Kantar, η οποία παρουσίασε στοιχεία σχετικά με τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα ζητήματα βιωσιμότητας και κλιματικής αλλαγής. Ενδεικτικά, αναφέρθηκε στην ανησυχία των καταναλωτών για το κόστος των βιώσιμων προϊόντων αλλά και στο κατά πόσο εμπιστεύονται τους ισχυρισμούς των brands περί βιωσιμότητας.

Στη συνέχεια, η Έφη Γριμανή, Client Manager Qualitative Practice της Kantar, ανέλυσε τη στάση 4 γενεών καταναλωτών απέναντι στο sustainability, και συγκεκριμένα των Gen Z, Millennials, Generation X και Baby Boomers. Κάθε ομάδα έχει άλλη αντίληψη για τη βιωσιμότητα, ακολουθεί διαφορετικές πρακτικές και τα brands οφείλουν να τους απευθύνονται με διαφορετική προσέγγιση. Το webinar ολοκληρώθηκε με τη Ματίνα Σγαρδέλη, Communication & Events Director του ΣΔΕ, η οποία παρουσίασε τα WFA Planet Pledge και «Global Guidance on Environmental Claims».