Με έμφαση σε case studies και best practices από όλη την Ευρώπη, το Conversational Marketing Conference έρχεται την Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου, σε virtual format, να δώσει στο ελληνικό κοινό μία πλήρη εικόνα του τοπίου της αμφίδρομης επικοινωνίας ανάμεσα στα brands και το κοινό. Στο διεθνές lineup του συνεδρίου έχουν πλέον προστεθεί άλλοι τρεις ομιλητές, οι οποίοι θα παρουσιάσουν μια σειρά από πρακτικές και παραδείγματα από τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούνται και θα δώσουν έμπνευση στις ελληνικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να μπουν πιο δυνατά στον χώρο του Conversational Marketing.

Αναλυτικά, στο Conversational Marketing Conference θα συμμετέχουν με ομιλία οι: Fernando Cano Mora, CEO of Vibrands & Managing Director of HVOICE, Bea Dobrzynska, Senior Manager, CELI (H-FARM Group), Charles Cadbury, CEO, Say It Now, Rob Timony, Business Director, audioXi, Rogier Lammers, Commercial Director Central Europe, Cavai, και Lamberto Ferrara, Cultural & Semiotic Strategist, IPSOS. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Ηellas. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα conversationalmarketing.gr.