Η μειωμένη καταναλωτική ζήτηση για καλλυντικά και αρώματα εν μέσω του συνεχιζόμενου social distancing θα περιορίσει τη διαφημιστική ανάκαμψη στη βιομηχανία της ομορφιάς στο 1,7% το 2021 σύμφωνα με την έκθεση Business Intelligence – Beauty and Personal Luxury της Zenith. Το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο ανάπτυξης 4,4% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης των 11 αγορών που εξετάζονται. Το beauty adspend θα φτάσει τα 7,5 δισ. δολάρια στις αγορές αυτές το 2021, ενώ αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 2,6% το 2022, φτάνοντας τα 7,7 δισ. δολάρια το 2022. Tο 2020, το 18,3% του συνολικού beauty adspend budget κατευθύνθηκε στα περιοδικά και το 42,2% στην τηλεόραση. Στο digital advertising, η δαπάνη άγγιξε το 34,1%, όταν η υπόλοιπη αγορά κινήθηκε στο 53,1%.

Αυτό αποδίδεται στην έλλειψη premium ψηφιακού περιβάλλοντος που να καλύπτει την προβολή των luxury προϊόντων, καθώς και στη δυσκολία της beauty βιομηχανίας και των καταναλωτών να προσαρμοστούν στο e-commerce καλλυντικών και αρωμάτων. Η Zenith προβλέπει ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 5,9% για το digital advertising μεταξύ 2019 και 2022, και ετήσια μείωση 1,2% στη δαπάνη διαφήμισης στη τηλεόραση και 12,4% στα περιοδικά.