Σχεδόν 3.000 θέσεις εργασίας περιέκοψε από το παγκόσμιο ανθρώπινο δυναμικό της η Omnicom το 2024, ενόψει της εξαγοράς της IPG, η οποία αναμένεται να οδηγήσει σε περαιτέρω απώλειες θέσεων. To Campaign εκτιμά ότι ο αριθμός των εργαζομένων της Omnicom μειώθηκε από περίπου 77.900 στις αρχές Ιανουαρίου 2024, με βάση προηγούμενες γνωστοποιήσεις, σε 74.900 στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σύμφωνα με την πρόσφατα δημοσιευμένη ετήσια έκθεσή της.
Η εταιρεία απασχολούσε 75.900 εργαζομένους στις 31 Δεκεμβρίου 2023 και προσέθεσε περίπου 2.000 ασκούμενους όταν ολοκλήρωσε την εξαγορά της Flywheel Digital από την Ascential, στις 2 Ιανουαρίου 2024. Αυτό σήμαινε ότι η Omnicom συνέχισε να περικόπτει σχεδόν 3.000 θέσεις εργασίας κατά το υπόλοιπο του 2024 ενόψει της εξαγοράς της IPG, η οποία ανακοινώθηκε στις 9 Δεκεμβρίου. Η Omnicom αρνήθηκε να σχολιάσει τις εκτιμήσεις του Campaign. Οι εταιρείες, συνήθως, αναφέρουν τους αριθμούς των εργαζομένων τους στους επενδυτές, στο τέλος του οικονομικού έτους. Βάσει αυτού, ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων της Omnicom μειώθηκε κατά 1.000 άτομα ή 1,3% σε 74.900 στο τέλος του 2024, από 75.900 στο τέλος του 2023.
Οι μειώσεις έγιναν παρόλο που το agency group αύξησε τα έσοδα κατά 5,2% πέρυσι. Ήταν η πρώτη χρονιά που η Omnicom μείωσε τον συνολικό αριθμό των εργαζομένων της από το 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
(Πηγή: Campaign)