Παρουσιάσθηκε χθες σχετική έρευνα

Πρόκειται για πρωτοβουλία της Pepsi Max στην Ελλάδα που αποφάσισε με αυτό τον τρόπο να έρθει πιο κοντά στον καταναλωτή της. Όπως χαριτολογώντας είπε στον χαιρετισμό του ο Διευθυντής Marketing της PepsiCo-Ήβη Μάνος Σπανός, “καθώς στην εταιρεία κυριαρχούν αριθμητικά οι γυναίκες και ακούμε πάντα για τα δικά τους ενδιαφέροντα, αποφασίσαμε να κάνουμε μια έρευνα και να μάθουμε ποια είναι τα ζητούμενα σήμερα και για τους άνδρες”.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο σύγχρονος άνδρας κλαίει, έχει κάνει τουλάχιστον μια θυσία για να κερδίσει μια γυναίκα, ενοχλείται όταν εκείνη παίρνει τον ρόλο του, σκέφτεται συνέχεια το σεξ, ονειρεύεται τη Monica Bellucci, να οδηγήσει Formula και να παίξει στο Champions League. Την έρευνα παρουσίασε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari Ξένια Κούρτογλου. Ιδιαιτερότητα της παρουσίασης ήταν ο live σχολιασμός των ευρημάτων από το ραδιοφωνικό δίδυμο Βαγγέλης Περρής και Γιολάντα Διαμαντή.

Ο Μάνος Σπανός, αναφερόμενος στην έρευνα τόνισε: “Kάθε στιγμή στη ζωή μας είναι σημαντική και γι’ αυτό πρέπει να τη ζούμε στο Max…ο Έλληνας είναι Maxman και ξέρει να το κάνει καλά. Αυτό αποδεικνύεται και από τα συμπεράσματα της έρευνας, άλλοτε αστεία και άλλοτε σοβαρά τα οποία δείχνουν πράγματα που οι άνδρες λέμε μεταξύ μας και οι γυναίκες πρέπει να γνωρίζουν…”.