Το 2021 ήταν για τα brands και τους brand owners… η αρχή μιας εποχής με πιο διευρυμένη marketing agenda, στην οποία οι έννοιες διαφορετικότητα & συμπερίληψη, βιωσιμότητα και ηθική καλούνται να συνυπάρξουν με την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα.

Οι προτεραιότητες του σύγχρονου καταναλωτή είναι… περίπλοκες και συχνά αλληλοσυγκρουόμενες. Από τη μία πλευρά η ανάγκη να ζήσει και να πετύχει περισσότερα, καλύπτοντας τον χαμένο χρόνο της πανδημίας, από την άλλη η ανάγκη για ασφάλεια και προστασία – της υγείας του, ψυχικής και σωματικής, της οικογένειάς του, του περιβάλλοντος, και όλα αυτά υπό το πρίσμα του αυξανόμενου κόστους ζωής που επιτάσσει μια affordability first νοοτροπία. Είναι ένας δύσκολος αλγόριθμος, που καλούμαστε να λύσουμε.

Better Marketing σημαίνει… marketing με τριπλό bottom line: People, Planet, Profit. Σημαίνει προϊόντα και υπηρεσίες που προσδίδουν αξία, διατηρώντας ή και ενισχύοντας τους φυσικούς και ανθρώπινους πόρους. Σημαίνει μια συνολική θεώρηση του αποτυπώματος που αφήνουμε ως brands και ως επιχειρήσεις στο τώρα και στο αύριο.

Οι άνθρωποι αύριο θα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ως… φυσικούς οργανισμούς, με χαρακτήρα, προσωπικότητα, αξίες και ήθος. Μπαίνουμε σε μια εποχή που ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται το προϊόν και την υπηρεσία μέσα από το πρίσμα της ίδιας της επιχείρησης που τα παρέχει, και τα αξιολογεί ολιστικά, και επιλέγει να επιβραβεύσει ή και να τιμωρήσει τις επιχειρήσεις μέσα από τις επιλογές του.

Η άνοδος του digital φανερώνει… πως κάθε τι που διευκολύνει την καθημερινότητα των ανθρώπων στο τέλος επικρατεί. Μέσα από αυτό το πρίσμα, το digital περιβάλλον έχει ακόμα να δώσει τεράστιες δυνατότητες στα brands, αναφορικά με την εμπειρία, τις υπηρεσίες, την επικοινωνία και την αξία που μπορούν να παρέχουν στους καταναλωτές τους.

Η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά στο ψηφιακό οικοσύστημα σήμερα είναι… να καταφέρει να ενσωματωθεί ομαλά στην καθημερινότητα – σπάζοντας ουσιαστικά το φράγμα μεταξύ online και offline πραγματικότητας και εμπειρίας και καταφέρνοντας να συμπεριλάβει τη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού, ανεξαρτήτως ηλικίας, τόπου κατοικίας, μόρφωσης ή οικονομικής κατάστασης.