Καινοτομία, υψηλές επιδόσεις performance marketing, έξοδος από τη λεγόμενη comfort zone, αλλά και ομαδικότητα αποτέλεσαν ορισμένα μόνο από τα χαρακτηριστικά στα οποία εστίασαν οι νικητές των Peak Performance Marketing Awards, τα οποία διοργάνωσε για 5η συνεχή χρονιά η Boussias. Και αυτό, σε μια χρονική περίοδο, όπου agencies και εταιρείες επιταχύνουν τον βηματισμό τους, με στόχο την πλήρη έξοδό τους από την πανδημία.

Μέσα από πρωτοπόρες ιδέες, δημιουργικότητα και ομαδική δουλειά, οι Ogilvy και Πλαίσιο Computers διακρίθηκαν και επιβραβευτήκαν για τις επιδόσεις τους στο performance marketing, αποσπώντας τις υψηλότερες διακρίσεις στα Peak Performance Marketing Awards, τα οποία διοργανώθηκαν, για 5η συνεχή χρονιά, από την Boussias με την υποστήριξη της Google. Στο πλαίσιο της τελετής απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου, στο Κελλάρι Παπαχρήστου στην Παιανία, βραβεύτηκαν συνολικά 22 εταιρείες, οι οποίες, με την υπερ-απόδοσή τους, συνέβαλαν και φέτος τα μέγιστα στην ανάπτυξη της αγοράς.

«Γνώμονας η βελτιστοποίηση της απόδοσης»
Οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από Κριτική Επιτροπή με 45 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Πάνου Μπάσιου, Digital, Data & Analytics Director στην MSD Greece, Cyprus and Malta.

«Στη νέα αυτή πραγματικότητα που ζούμε, το performance marketing αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα και “εργαλείο” για την επίτευξη της πολυεπίπεδης μεγιστοποίησης της επιχειρηματικής απόδοσης μιας επιχείρησης. Αξίζουν, λοιπόν, συγχαρητήρια όχι μόνο στις εταιρείες που συμμετείχαν στα βραβεία, αλλά κυρίως στις ομάδες των ανθρώπων πίσω από αυτές, οι οποίοι έδωσαν -και δίνουν καθημερινά- τον καλύτερο εαυτό τους με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των εταιρειών τους», δήλωσε ο Πάνος Μπάσιος.

Οι μεγάλοι νικητές της χρονιάς
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • Η Ogilvy ως Performance Agency of the Year.
  • Η Πλαίσιο Computers ως Performance Brand of the Year.

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι εταιρείες Γρηγόρης, DentsuX, Eurobank, FDN Group, G4S, iProspect, Mediacube, Mindshare, Myikona, Mythiki, Ogilvy, Omnicliq, On.Marketing, Πλαίσιο Computers, Politikos Shop, Public, ToFarmakeioMou, Roix και Vodafone.

Silver και bronze διακρίσεις
Επιπλέον, Silver βραβεία απονεμήθηκαν στις εταιρείες: Ogilvy, Kaizen Gaming (Betano), Mediacube με την Πλαίσιο Computers, Omnicliq, Carat, Mindshare, Lighthouse, Greek Internet Marketing (GIM), Aegean Airlines, iProspect, Vita4You, Pharmacy295, Vodafone και Wizard Performance Agency. Όσον αφορά στις Bronze διακρίσεις της βραδιάς, απονεμήθηκαν στις εταιρείες: Aegean Airlines, Ogilvy, Digilex, DigitalWise, Greek Internet Marketing (GIM), ForestView, Carat, DentsuX, iProspect, Kaizen Gaming (Betano), Lighthouse, Mediacube με το Betshop.gr και με ToFarmakeioMou, Starlink, Monks, Omnicliq, Ianos, Luigi, Decoro, Pakketo, Vita4You, Politikos Shop, Mythiki, Vodafone, Greek Internet Marketing (GIM), Roix, Wizard Performance Agency, 2Happy.gr και Τράπεζα Πειραιώς.

Την αξία της καινοτομίας στο performance marketing εξήραν οι μεγάλοι νικητές των Peak Performance Marketing Awards 2021, σχολιάζοντας ότι η επιτυχία προέρχεται μέσα από την ανεξάρτητη λειτουργία της στρατηγικής, των online media και του δημιουργικού, ενώ, παράλληλα, σημείωσαν την αξία της ομαδικότητας στην παραγωγή αποτελεσμάτων.

Performance agency of the year: «Κατάργηση των σιλό στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου»

Χρήστος Λάτος, Deputy CEO, Ogilvy

«Στην Ogilvy, πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα brands που θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δυναμική των online πλατφορμών, πρέπει να καταργήσουν τα σιλό που υπάρχουν στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου και προώθησής του. Όπου η στρατηγική, οι sophisticated online media τακτικές και το δημιουργικό ενημερώνουν και επηρεάζουν το ένα το άλλο. Έχοντας ακολουθήσει πιστά τις παραπάνω αρχές, σε συνδυασμό με την προσέλκυση ταλαντούχων ανθρώπων, καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα από 20 experts στο performance marketing και πλέον να είμαστε Agency of the Year στα Peak Awards. Η διάκριση αυτή μας τιμά αφάνταστα και είναι ο στόχος που είχαμε βάλει εδώ και 2 χρόνια με την Έρη, τον Κώστα, τον Μάνο, τον Δημήτρη και με όλη την ομάδα. Ευχαριστούμε, λοιπόν, πάνω από όλα, τους πελάτες μας με τους οποίους δουλεύουμε πολύ στενά μαζί, καθώς και το δίκτυο της Ogilvy που μας ενημερώνει συνεχώς με τα τελευταία trends, μεθοδολογίες και πρακτικές».

Performance brand of the year: «έχουμε ανθρώπους δεμένους σαν ουσιαστική ομάδα»

Κωνσταντίνος Γεράρδος, CEO, Πλαίσιο Computers

«Δεν είναι ότι ο ψηφιακός κόσμος ρέει στο αίμα μας ή ότι η τεχνολογία αποτελεί μία στις 10 λέξεις των καθημερινών μας διαλόγων. Είναι ότι έχουμε ανθρώπους παθιασμένους με τη δουλειά τους, δεμένους σαν ουσιαστική ομάδα, που πετυχαίνουν κάθε ημέρα υπέροχα πράγματα. Είναι υπερηφάνειά μας να είμαστε ένα Πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν χώρο και εργαλεία για να γράφουν επιτυχίες. Ευχαριστούμε πολύ για τις πολλές και μεγάλες διακρίσεις και kudos στην digital ομάδα μας».

Η προσέγγιση κάθε project ως μοναδικού, η λειτουργία εκτός comfort zone, καθώς και ο αποτελεσματικός σχεδιασμός, η καινοτομία και η συνεργασία συνιστούν τη συνταγή της επιτυχίας στο performance marketing, σύμφωνα με τους νικητές των περισσότερων Gold βραβείων στη φετινή διοργάνωση.

«Μας αρέσει να λειτουργούμε εκτός comfort zone»

Φάνης Βαχάρης, Founders, Omnicliq
Δημήτρης Μπαχτσεβάνης, Founders, Omnicliq

«Σε κάποιους αρέσουν τα social media, σε κάποιους άλλους οι αλγόριθμοι και το data science. Εδώ, στην Omnicliq, απλά αγαπάμε το digital. Full stop! Μας αρέσει συνεχώς να καινοτομούμε και να λειτουργούμε πάντα εκτός “comfort zone”. Ο μόνος κανόνας, ότι δεν υπάρχουν κανόνες. Διακρίσεις όπως αυτές των φετινών Peak Awards, μας γεμίζουν ενέργεια για τις προσπάθειές μας στο μέλλον. Η προσέγγισή μας είναι μοναδική για κάθε project που εμπλεκόμαστε και η επιτυχία τους εξαρτάται πρωτίστως από την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από αυτά. Ευχαριστούμε για ακόμα μία φορά όλους εκείνους που χωρίς αυτούς δε θα τα είχαμε καταφέρει».

«Αποτελεσματικός σχεδιασμός, καινοτόμες ιδέες, εξαιρετικοί άνθρωποι»

Κωνσταντίνος Σκιάνης, Founder & Managing Partner, Mediacube

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε να διακριθούμε, για 3η συνεχόμενη χρονιά, στα Peak Awards, συμμετέχοντας με κάποιους από τους πιο σημαντικούς και μακροχρόνιους πελάτες μας, όπως Πλαίσιο, Γρηγόρης, Betshop και Tofarmakeiomou. Η διάκριση είναι μας πολύ σημαντική, καθότι καταφέραμε, σε συνεχή και αποτελεσματική συνεργασία με τις ομάδες marketing των πελατών μας και μέσα στην πολύ απαιτητική δεύτερη χρονιά της πανδημίας, να χτίσουμε εξαιρετικά αποτελέσματα. Αποτελεσματικός σχεδιασμός, καινοτόμες ιδέες, χρήση νέων τεχνολογιών, επιλογή εξαιρετικών ανθρώπων και σκληρή δουλειά, όντας πάντα πιστοί στις αξίες μας, είναι τα βασικά συστατικά της επιτυχίας. Θέλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και, παράλληλα, ευχόμαστε πολλές επιτυχίες και αποδόσεις “στο Peak” για το μέλλον».