Πώς βρέθηκε ένας λαγός στην εξοχή να κάνει auto-stop; Πώς το σύμπαν συνωμότησε και πέρασε από εκεί η Κατερίνα Καινούργιου με το νέο Peugeot 3008 Hybrid Allure δώρο των My Market; Όλα αυτά τα ερωτήματα, απαντάει η νέα πασχαλινή καμπάνια για τον διαγωνισμό «Super Auto. Stop» των My Market, με την «υπογραφή» της MullenLowe Athens.
Η καμπάνια έρχεται να υποστηρίξει τον πρωταρχικό στόχο των My Market που παραμένει η σύνδεση με τους πελάτες τους, η επιβράβευση για τις αγορές τους και η φρέσκια εικόνα και η φιλική εξυπηρέτηση, χτίζοντας στη στρατηγική υπόσχεση του brand «Μαζί, για όσα αγαπάς». Η Κατερίνα Καινούργιου και ένας λαγός σε ρόλο «έκπληξη», δημιουργούν ένα δίδυμο που διαδρά, αστειεύεται και αναδεικνύει το μεγάλο δώρο, ένα Peugeot 3008 Hybrid έκδοσης Allure.
Παράλλαλα, στο πλαίσιο του διαγωνισμού, από τις 09/04 έως και τις 22/04, 2 τυχεροί θα κερδίζουν από μία δωροεπιταγή My Market αξίας 100 ευρώ. Η καμπάνια ξεκίνησε στις 6 Απριλίου, και συνεχίζεται σε τηλεόραση, SoMe και digital περιβάλλον, πλαισιωμένη από δράσεις και εκπλήξεις των My Market για την πασχαλινή περίοδο. Η ταινία έγινε με παραγωγή Stefi Productions και σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη.
Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, τα βήματα είναι απλά: με αγορές από 10 ευρώ και άνω, στα καταστήματα My Market, My Market Local, ή μέσω του eshop, οι συμμετέχοντες αποκτούν έναν δωροκωδικό, που μπορούν να τον καταχωρήσουν δωρεάν μέσω της σελίδας του διαγωνισμού, μέσω του mobile app My Market ή μέσω SMS στο 54045.