Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται, επικοινωνούν, διασκεδάζουν, αγοράζουν. Μαζί αλλάζουν και οι αγορές, οι επιχειρήσεις, το marketing και η επικοινωνία. Πώς αλλάζουν οι ανάγκες των πελατών και πώς προσαρμόζονται τα agencies; Ποια είναι τα νέα ζητούμενα KPIs; Ποιες νέες υπηρεσίες, τρόποι οργάνωσης, αλλά και αξίες αναδεικνύονται; Στο 4ο «Virtual Dialogue» που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιανουαρίου με θεματική «Partnership Next», παρουσιάζονται οι νέες πρακτικές και τα μοντέλα συνεργασίας μεταξύ διαφημιζομένων και agencies, που θα επικρατήσουν στη νέα εποχή.

Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν o Γιώργος Κοντάκος, General Manager, Consumer Products Division, L’Oreal Italia, και ο Γιώργος Βαρέλογλου, Co-Founder & Managing Partner, Rebornn, σε μια συζήτηση με τον Νίκο Σύμπουρα, CEO της Tempo OMD. Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 μέσω live streaming στο www.instofcom.gr. Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.