Η καλή είδηση για την αγορά μου, που θα ήθελα να δω πρωτοσέλιδο στο DailyFax θα ήταν… Ότι, μετά από πολυετείς προσπάθειες, η ΕΔΕΕ έπεισε τον ΣΔΕ ότι το κόστος παραγωγής και δημιουργικού κόστους των media δεν είναι ούτε αντιστρόφως ούτε ευθέως ανάλογο του media spending. Και κατά δεύτερον, ότι αυξάνεται κάθετα η διαφημιστική δαπάνη των καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, τόσο διαδικτυακά, όσο και στα παραδοσιακά Μέσα. Ότι η αγορά επικοινωνίας επανέρχεται στα επίπεδα του 2010, το ίδιο και οι αμοιβές των στελεχών της.

Τα τελευταία 25 χρόνια, η σημαντικότερη εξέλιξη για την αγορά μου ήταν… Η αλλαγή στις προτεραιότητες των διαφημιστικών Μέσων από αναλογικά σε ψηφιακά ως πιο πρόσφατο, αλλά και η καθολική χρήση των υπολογιστών στο δημιουργικό και στην παραγωγή. Άλλωστε, και το DailyFax αν ξεκίναγε σήμερα, θα το λέγαμε… Daily Mail!

Βλέποντας καθημερινά στην οθόνη μου το DailyFax σκέφτομαι ότι… για να δούμε τι εκπλήξεις θα έχουμε σήμερα…

Το DailyFax για μένα είναι… Το mysterybox της αγοράς της επικοινωνίας!