Πάνω από επτά εκατ. νέους συνδρομητές απέκτησε το Netflix το δ΄ τρίμηνο του 2022, καθώς, όπως επισήμανε η ίδια η πλατφόρμα, το περιεχόμενό της ξεπέρασε τις προσδοκίες τους, το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η πλατφόρμα ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street σε επίπεδο συνδρομητών κατά τρία εκατ., προσθέτοντας συγκεκριμένα, 7,66 εκατ. νέους, σε σχέση με τους 4,75 εκατ. συνδρομητές της αρχικής πρόβλεψης.

Έτσι, «έκλεισε» τη χρονιά με 230,75 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, υπερβαίνοντας τον προηγούμενο στόχο των 227,59 εκατ. συνδρομητών και καταγράφοντας ετήσια ανάπτυξη 4%. Η επιτυχία αυτή, όπως τη χαρακτήρισε το Netflix, υποστηρίχθηκε από ένα πρωτότυπο περιεχόμενο «το οποίο ξεπέρασε τις προσδοκίες και του ίδιου του Netflix».

Περιελάμβανε δε δημοφιλείς σειρές και ταινίες, όπως Wednesday, Harry & Meghan, Troll και Glass Onion: A Knives Out Mystery. Σημειώνεται ότι η εταιρεία ανακοίνωσε την παραίτηση του ιδρυτή της, Reed Hastings από τη θέση του co-CEO και τη μετάβασή του σε Executive Chairman. Επιπλέον, ο Chief Operating Officer, Greg Peters αναβαθμίζεται σε co-CEO, μαζί με τον Ted Sarandos.

(Πηγή: marketingweek.com)