Πρόκειται για το εργοστάσιο παραγωγής γιαούρτης που καταστράφηκε ολοσχερώς στη μεγάλη πυρκαγιά της 24ης Δεκεμβρίου 2013, το οποίο ξαναφτιάχτηκε από την αρχή και λειτούργησε στις 14 Αυγούστου του 2014. Μέσα σε 7 μήνες δηλαδή, το εργοστάσιο δημιουργήθηκε από την αρχή, χρόνος που συνιστά ρεκόρ για ανάλογο εγχείρημα, δεδομένου ότι το νέο εργοστάσιο είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο (12.000 τ.μ.), υπερσύχρονο, με δυνατότητα παραγωγής 200.000 κιλών γιαούρτης καθημερινά, ενώ στην πλήρη του λειτουργία θα απασχολεί 100 εργαζόμενους. Η αξία της επένδυσης έφτασε τα 20 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε από τα 10,5 εκατ. ευρώ της ασφαλιστικής αποζημίωσης και το υπόλοιπο από τη ρευστότητα της εταιρείας. Το επενδυτικό σχέδιο εντάχθηκε δε στον επενδυτικό νόμο 3908/2011, για ενίσχυση με 30% επιχορήγηση.

Ποσό βέβαια που ακόμα δεν έχει εισπραχθεί από την εταιρεία, όπως τόνισε ο Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παρέθεσε την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου στις Σέρρες, στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου εργοστασίου. Παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η καταστροφή του εργοστασίου, όπως είπε ο ίδιος, η Κρι Κρι δεν προχώρησε σε απολύσεις, ενώ δεν μείωσε τους μισθούς των εργαζομένων. Μάλιστα ευχαρίστησε και τους παραγωγούς, οι οποίοι μετά την πυρκαγιά ζήτησαν από την Κρι Κρι μείωση των τιμών στις οποίες πουλούσαν το γάλα τους, ώστε να βοηθήσουν την εταιρεία να ανακάμψει πιο γρήγορα.

Ο επικεφαλής της Κρι Κρι έκανε μια σύντομη αναδρομή στην πορεία της εταιρείας, που ξεκίνησε το 1954, εισήλθε στην αγορά παραδοσιακού γιαουρτιού το 1992, ενώ το 2004 λάνσαρε το Σπιτικό, το οποίο δημιούργησε μια νέα κατηγορία γιαουρτιού, το οικογενειακό. Όπως είπε, ο νομός Σερρών και οι γύρω περιοχές του παράγουν το 50% του συνολικού εγχώριου γάλακτος, με τη συλλογή φρέσκου γάλακτος να γίνεται maximum σε ακτίνα 50 χλμ, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να παράγει φρέσκο γάλα χωρίς επιπλέον θερμική επεξεργασία, με το οποίο παράγεται το γιαούρτι με γάλα ημέρας, μέσα σε μόλις 24 ώρες. Παράλληλα, η εταιρεία πιστοποίησε τα αγροκτήματα με τα οποία συνεργάζεται, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο IFA, ώστε οι αγελάδες να τρέφονται αποκλειστικά με μη μεταλλαγμένες ζωοτροφές.

«Στόχος η ευρωπαϊκή αγορά»
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Π. Τσινάβος τόνισε ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται για επέκταση στην αγορά των ΗΠΑ -η οποία αρχίζει να ωριμάζει όπως είπε, για το ελληνικό γιαούρτι-, ενώ τα προσεχή χρόνια θα εστιάσει στην ανάπτυξή της στην ευρωπαϊκή αγορά και κυρίως στο γιαούρτι, το οποίο εξακολουθεί να έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην Ευρώπη. Τόνισε δε, ότι η εταιρεία αναμένει για το 2015 διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.

Ενδιαφέρουν
– Το 65-70% των private label γιαουρτιών στην Ελλάδα παράγεται από την Κρι Κρι. Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει το 25% του τζίρου της εταιρείας στο γιαούρτι. Μεταξύ των αλυσίδων για λογαριασμό των οποίων η Κρι Κρι παράγει private label γιαούρτια είναι οι Carrefour, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.  
– 32% αυξήθηκαν κατά μέσο όρο οι εξαγωγές της εταιρείας με το γιαούρτι yogood, το οποίο κυκλοφορεί σε 10 χώρες, ενώ αναμένεται να μπει άμεσα και σε 3 μεγάλες αλυσίδες super market του Βελγίου. 
– Σε 2,5 χρόνια αναμένεται η απόσβεση της επένδυσης του νέου εργοστασίου. 
– Οι πιο σημαντικές αγορές για την Κρι Κρι είναι της Γερμανίας, Δανίας, Ολλανδίας, Ιταλίας, Αγγλίας, Ιράκ. 
– Η Κρι Κρι βραβεύθηκε στα BestWorkPlaces τόσο το 2007, όσο και το 2011, ενώ απέσπασε και τιμητική διάκριση στο 12ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG. 
– Σε εξέλιξη είναι καμπάνια για το γιαούρτι με γάλα ημέρας, με το δημιουργικό της attp και το media planning & buying από την Mindshare. 
– Η αξία της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού στην Αγγλία ανέρχεται στα 290 εκατ. ευρώ και αυξάνεται κατά μέσο όρο με ρυθμούς 8% ετησίως.