Πίσω από κάθε επιτυχημένο packaging, κρύβεται μία ομάδα ανθρώπων και -τουλάχιστον- μία ιδέα. Μια ιδέα που είναι ικανή να αυξήσει τις πωλήσεις ενός brand και να το καταστήσει ελκυστικότερο στην αγορά. Τις ιδέες αυτές ανέδειξε η 4η διοργάνωση των Packaging Αwards, με μεγάλες νικήτριες τις La Petite Jumelle, The Brandhouse και Milk Branding Professionals.

Πίσω από κάθε επιτυχημένο packaging, κρύβεται μία ομάδα ανθρώπων και -τουλάχιστον- μία ιδέα. Μια ιδέα που είναι ικανή να αυξήσει τις πωλήσειςενός brand και να το καταστήσει ελκυστικότερο στην αγορά. Τις ιδέες αυτές ανέδειξε η 4η διοργάνωση των Packaging Αwards, με μεγάλες νικήτριες τις La Petite Jumelle, The Brandhouse και Milk Branding Professionals.

Στην τέταρτη διοργάνωση των Packaging Awards της BOUSSIAS Communication σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας, αναδείχθηκαν και βραβεύτηκαν οι επιχειρήσεις για την καινοτομία τους στον σχεδιασμό συσκευασίας, στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, στην τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και στις διαδικασίες που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος. Προσαρμοζόμενη στις συνθήκες, η φετινή διοργάνωση έδωσε τη δυνατότητα στους νικητές να παραλάβουν τα βραβεία τους και να φωτογραφηθούν σε προκαθορισμένη ώρα, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου, στο Tzaferi 16.

Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΔΣ, Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος West, υποδέχτηκε αρκετούς από του νικητές, δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι η «η αξία του packaging στον κύκλο πώλησης των προϊόντων είναι δεδομένη. Σε αυτό το πλαίσιο, η καινοτομία συσκευασίας από άποψη προϊόντος, αλλά και υπηρεσίας, είναι ζωτικής σημασίας για την ικανοποίηση των καταναλωτών. Οι συσκευασίες, λοιπόν, εκτός της άμεσης προσέλκυσης και ικανοποίησης του ματιού πρέπει να εμπνέουν ευχαρίστηση, πρακτικότητα και υγεία διασφαλίζοντας τις προδιαγραφές από το σημείο παραγωγής έως τον τελικό χρήστη».

Επιπλέον αναφέρθηκε στις νέες αλλαγές που επιφυλλάσει το μέλλον: «Οι εξελίξεις στη συσκευασία προσφέρουν νέες προοπτικές για τη μείωση των απωλειών, τη διατήρηση της ποιότητας, την προστιθέμενη αξία και τη διάρκεια ζωής των προϊόντων. Αξίζει ακόμη να επισημανθεί η συμβολή της συσκευασίας στη διασφάλιση του συστήματος ανακύκλωσης αποβλήτων. Τα αποτελέσματα γίνονται ολοένα πιο σημαντικά, η επιτροπή των βραβείων έρχεται να ελέγξει αυτούς τους παράγοντες και να επιβραβεύσει τα προϊόντα που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στις εταιρείες που διακρίθηκαν και βραβεύθηκαν και να ευχαριστήσω τα μέλη της επιτροπής για τη συμβολή τους στην επιτυχή έκβαση των βραβείων».

ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Στα βραβεία συμμετείχαν εταιρείες από ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα. Τα μεγάλα βραβεία της διοργάνωσης απέσπασαν η εταιρεία La Petite Jumelle η οποία αναδείχθηκε Packaging Company (Supplier) of the Year, η The Brandhouse ως Brand of the Year και η Milk Branding Professionals ως Packaging Design of the Year.

Στις κατηγορίες του πρώτου πυλώνα «Καλές πρακτικές ανά επιχειρηματικό κλάδο», Gold βραβείο απέσπασαν οι εταιρείες: Paperpack (2 Gold), Milk Branding Professionals (2 Gold), DASC Branding, A.S. Advertising και η La Petite Jumelle.

Στις κατηγορίες του δεύτερου πυλώνα «Καλές πρακτικές βάσει πλεονεκτημάτων συσκευασίας», Gold βραβείο απέσπασαν οι εταιρείες: The Brandhouse (3 Gold), Attp Advertising Agency, ABC Design Communication, A.S. Advertising, Αφοί Δάρα Ο.Ε., Βιομηχανία Ζυμαρικών Ήλιος-Επικοινωνείν Creative team, Pressious Arvanitidis, La Petite Jumelle, Καφεκοπτεία Λουμίδη, Apivita S.A. και η A. Hatzopoulos S.A.

Στις κατηγορίες του τρίτου πυλώνα «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία», Gold βραβείο απέσπασαν οι εταιρείες: Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ (2 Gold), ABC Design Communication, Μύλοι Δάκου, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Lidl Hellas & Σία Ο.Ε., Allbright Advertising, The Brandhouse και La Petite Jumelle.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝ…

«Στρατηγική μας παραμένει το πάθος και η αφοσίωση για την εξέλιξη του Packaging στην Ελλάδα»
«Το βραβείο αυτό είναι μία ακόμα επιβεβαίωση της ποιότητας και της διαφορετικότητας των συσκευασιών που παράγει η εταιρεία μας. Μας χαροποιεί αυτή η διάκριση που ήρθε μέσα από μεγάλο ανταγωνισμό με άλλες υποψηφιότητες. Θεωρούμε το βραβείο ως μία φυσική εξέλιξη της πορείας μας ως σήμερα. Σίγουρα όταν φτάνεις στην κορυφή η ευθύνη μεγαλώνει. Αυτό θεωρούμε πως πρέπει να μας μείνει ως κατακλείδα από αυτή τη διάκριση. Στρατηγική μας παραμένει το πάθος, η όρεξη και η αφοσίωση για την εξέλιξη του Packaging στην Ελλάδα. Αν θέλαμε να μιλήσουμε για στρατηγική, τότε θα λέγαμε πως έχουμε προσήλωση στο Βιομηχανικό Σχεδιασμό Συσκευασιών που εξυπηρετούν τις ανάγκες των συσκευαζόμενων προϊόντων χωρίς ελλείψεις και υπερβολές. Σίγουρα δεν επαναπαυόμαστε σε δάφνες και βραβεία. Τα αντιλαμβανόμαστε ως μία ώθηση διαρκούς εξέλιξής μας. Με δεδομένο πως η καινοτομία είναι στο DNA της La Petite Jumelle, οι στόχοι μας έχουν να κάνουν με την εξέλιξη της πράσινης συσκευασίας στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, προκειμένου να είμαστε μέρος της σύγχρονης, αλλά και επιτακτικής ανάγκης για έναν πιο πράσινο πλανήτη. Επενδύουμε μεγάλο μέρος των δυνάμεων μας, αλλά και των κεφαλαίων μας σε αυτό».
Πάρις Ορφανός, Διευθύνων Σύμβουλος, La Petite Jumelle

«Αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι το χαμόγελο των πελατών μας»
«Πέρα από το αυτονόητο, δηλαδή τη χαρά και το αίσθημα καταξίωσης που προσφέρει ένα τόσο σημαντικό βραβείο για την εταιρεία, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία, σαν αντανάκλαση των έξι βραβείων που κατέκτησε η Brandhouse στα Packaging Awards 2020, τα οποία έφεραν στην ουσία το βραβείο Brand of the Year, είναι το χαμόγελο των πελατών της. Πάγια στρατηγική μας για τη δημιουργία επιτυχημένων μαρκών, ιδιαίτερα στις πολύ απαιτητικές αγορές του εξωτερικού που μας ενδιαφέρουν είναι το ότι αφήνουμε την ιστορία που έχει να μας πει το προϊόν και στη συνέχεια την μετουσιώνουμε σε λόγο και εικόνα (storytelling), μέσα από μια συλλογική διαδικασία. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω ότι οφείλουμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην BOUSSIAS για τις άψογες διοργανώσεις και την τεράστια συμβολή της στην ανάπτυξη του ελληνικού marketing. Όραμα μας είναι, λοιπόν, να ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον παραγωγικό κόσμο της χώρας για να δημιουργούμε ελληνικές μάρκες – άξιους πρεσβευτές του δημιουργικού και τολμηρού ελληνικού επιχειρηματικού πνεύματος, σε όλον τον κόσμο. Τα μελλοντικά μας σχέδια είναι φυσικά, το Branding & Design για ακόμη περισσότερα, αγαπημένα από το κοινό και βραβευμένα από τους ειδικούς προϊόντα».
Κατερίνα Τσενεμπή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, The Brandhouse

«Συνδυάζουμε τη στρατηγική με την έμπνευση και τη δημιουργικότητα»
«Στόχος μας είναι η δουλειά μας να αναγνωρίζεται καθημερινά από τους πελάτες των πελατών μας, μέσα από την προτίμηση που δείχνουν στα brands που αναπτύσσουμε για αυτούς. Είναι διπλή χαρά μας λοιπόν, που αναγνωρίζεται και από μια κριτική επιτροπή που απαρτίζεται από ανθρώπους της αγοράς και της επιστήμης, οι οποίοι μπορούν να αναγνωρίσουν τι σημαίνει αποτελεσματικό branding. Συνδυάζουμε τη στρατηγική με την έμπνευση και τη δημιουργικότητα για να ικανοποιήσουμε με τον αποδοτικότερο τρόπο τις ανάγκες του καταναλωτή και τις τάσεις της εποχής και της κάθε κατηγορίας, όχι τις προσωπικές μας προτιμήσεις. Προφανώς τα μέλη της επιτροπής του συγκεκριμένου θεσμού κατανοούν τη σημασία μιας τέτοιας προσέγγισης και την επιβράβευσαν. Όσο και αν μεγαλώνουμε, θέλουμε να διατηρούμε το πνεύμα και το κέφι της πρωτοπόρου εταιρείας που πριν 20 χρόνια έφερε το Branding στην ελληνική αγορά και να το εξελίσσουμε συνεχώς. Κάπως έτσι έχουμε ανοίξει τα σύνορα και μεγάλο μέρος των δουλειών μας έρχεται πλέον από τις διεθνείς αγορές. Η Milk είναι η εταιρεία που μέσα στην μακροχρόνια οικονομική ύφεση κατάφερε να αναπτύσσεται χωρίς ποτέ να μειώσει προσωπικό ή αποδοχές. Θέλουμε να συνεχίσουμε να το πετυχαίνουμε και στην περίοδο της πανδημίας και βραβεύσεις σαν αυτή μας δίνουν πίστη και τη δύναμη να το πετυχαίνουμε».
Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner, Milk Branding Professionals 

ΕΚ ΤΩΝ GOLD ΝΙΚΗΤΩΝ

«Πάθος μας να βελτιώνουμε τις συσκευασίες μας και μέσω αυτών την επικοινωνία με τον καταναλωτή»
«Gold και Silver, διπλή διάκριση, διπλή χαρά και τιμή για τις 20 Ιστορίες, μία για κάθε ένα από τα είκοσι χρόνια παρουσίας της Lidl Hellas στην Ελλάδα. Κάθε χρονιά, ένας κόσμος από μικρές και μεγάλες, απλές ή σουρεαλιστικές και κυρίως καθημερινές στιγμές, που δημιουργούν σπουδαίες ιστορίες. Ένα μπουκάλι κρασί, ζωντανός φορέας ιστοριών. Bronze για τον βιώσιμο σχεδιασμό συσκευασιών των παραδοσιακών ελληνικών έτοιμων γευμάτων “Chef Select”. Στα πλαίσια της μείωσης χρήσης πλαστικού τουλάχιστον κατά 20% έως το 2025, η Lidl μείωσε πλαστικό συνολικά ανά συσκευασία γεύματος 43,24%, αναδεικνύοντας τη βελτίωση με το πράσινο λογότυπο “improving & reducing/packaging responsibly”. Πάθος μας να βελτιώνουμε τις συσκευασίες μας και μέσω αυτών την επικοινωνία στο σημείο πώλησης με τον καταναλωτή».
Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead Branding & Packaging, Lidl Ελλάς

«Συνεχίζουμε δυναμικά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη διοργάνωση!»
«Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα των Packaging Awards 2020 για την άριστη διοργάνωση που ανέδειξε όλους όσοι ξεχώρισαν αυτή τη χρονιά για τον πραγματικά καινοτόμο τρόπο με τον οποίο μεταμόρφωσαν μια συσκευασία σε εργαλείο branding και αποτελεσματικής επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Αισθάνομαι ιδιαίτερα περήφανη που ο εναρμονισμός των packaging design principles & trends με τον στρατηγικό σχεδιασμό του brand transformation που ακολουθήσαμε στην A.S. Advertising οδήγησε στην απονομή όχι μόνο 6 βραβείων για εμάς, αλλά και 6 ακόμα διακρίσεων για τους πελάτες και συνεργάτες μας. Ευχαριστούμε, συνεχίζουμε δυναμικά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη διοργάνωση των Packaging Awards!»
Αντωνία Σκαράκη, CEO & Creative Director, A.S. Advertising 

«Στόχος μας είναι να σχεδιάζουμε μοναδικές συσκευασίες»
«H ABC Design έγινε δεκαεπτά ετών και συνεχίζει δυναμικά να είναι ένα βραβευμένο δημιουργικό γραφείο με εξειδίκευση στο packaging. Τα τελευταία χρόνια τα βραβεία δεν είναι αυτοσκοπός αλλά το αποτέλεσμα της εργασίας μας. Οι διαγωνισμοί που συμμέχουμε αφορούν όχι μόνο την ελληνική, αλλά και την παγκόσμια αγορά. Μια διάκρισή μας σε έναν διαγωνισμό είναι δικαίωση για εμάς, για το προϊόν και για τον ίδιο τον πελάτη που μας έχει εμπιστευθεί. Πριν λίγες ημέρες στα βραβεία Packaging Award 2020 κερδίσαμε έξι βραβεία σε διαφορετικές κατηγορίες. Στόχος μας είναι να σχεδιάζουμε μοναδικές συσκευασίες που θα προπορεύονται αισθητικά από τον ανταγωνισμό».
Μάχη Κακαβά, Managing Director, ABC Design

«Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύονται την παραγωγή των προϊόντων τους»
«Ως Paperpack είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για άλλη μια χρονιά όλες οι υποψηφιότητες μας βραβεύθηκαν. Συγκεκριμένα, λάβαμε 2 Gold Βραβεία για τη συσκευασία Metaxa Grande Fine Collector’s Edition by Cacao Rocks, 1 Silver βραβείο για τις συσκευασίες Goody’s Burger House – Νέες συσκευασίες delivery & take away και 1 Bronze βραβείο για τη συσκευασία Perle d’ Azur Swimsuit. Τα βραβεία αυτά ανήκουν σε όλη την ομάδα της Paperpack, από τον σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τόσο τους συνεργάτες μας που εμπιστεύονται σε εμάς την παραγωγή των προϊόντων τους, όσο και τους διοργανωτές για την όλη προσπάθεια ανάδειξης του κλάδου της συσκευασίας».
Δημήτρης Τσιφτσής, Γενικός Διευθυντής, Paperpack ΑΒΕΕ