Η Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες, Founder & Managing Director Outstand Communications, μιλάει στο Marketing Week για την πρόσφατη βράβευση της εταιρείας στα Influencer Marketing Awards, αλλά και για την πορεία της Outstand Communications, καθιερώνοντας την εταιρεία ως μια από τις πιο επιτυχημένες στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας.

MW: Στα πρόσφατα Influencer Marketing Awards, αποσπάσατε δύο διακρίσεις για projects της Reebok. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτά.

Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες: Η Outstand Communications συνεργάζεται εδώ και τρία χρόνια με τη Reebok, με σκοπό να την καθιερώσουμε ως ένα cool, defiant lifestyle brand στο μυαλό του καταναλωτή, χωρίς να χάνει τoν fitness χαρακτήρα του. Σε όλες τις καμπάνιες μας επιλέξαμε να συνεργαστούμε με ένα ενδιαφέρον μείγμα από νέους alternative influencers, προσωπικότητες που θέτουν trends, που προέρχονται από διαφορετικά backgrounds, αγαπούν τα sneakers, έχουν urbanστυλ και προσωπικότητα, εμπνέονται από τη μουσική, την τέχνη και την κουλτούρα, εκφράζουν τον εαυτό τους μέσα από τη μόδα και ο καθένας τους είναι διαφορετικός και μοναδικός.

Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να προσεγγίσουμε όλα τα κοινά και να έρθουμε κοντά στον καταναλωτή μέσα από διαφορετικές προσωπικότητες, που προβάλλουν το «essence» του brand της Reebok. Ως επιστέγασμα της επιτυχημένης συνεργασίας μας με τη Reebok ήρθε και η διάκρισή μας στα Influencer Marketing Awards, στις κατηγορίες Best Influencer Marketing per Industry – Best in Lifestyle, Sports & Fitness & Best Influencer Marketing Strategy – Best Influencer Marketing for Event Promotion.

Ποια θα λέγατε ότι είναι τα βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης Influencer Marketing στρατηγικής;

Για εμάς στην Outstand Communications, το σημαντικό για κάθε στρατηγική που σχεδιάζουμε, είτε αφορά ένα influencer marketing campaign, είτε ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής, είναι να ανταποκρινόμαστε στην εκάστοτε ανάγκη του brand με το οποίο συνεργαζόμαστε, ενεργοποιώντας το κατάλληλο μείγμα συνεργασιών και καναλιών επικοινωνίας.

Για μια επιτυχημένη influencer marketing στρατηγική πιστεύουμε πως το πιο σημαντικό είναι το authority του προσώπου και η σαφής σύνδεσή του με το brand. Να δημιουργηθεί γύρω από τη συνεργασία μια custom στρατηγική που ανταποκρίνεται στην persona του influencer, ώστε με φυσικό και αληθινό τρόπο να μεταφερθεί το brand message, συνδέοντας το κοινό τόσο με το brand όσο και με τον influencer.

Τι το ιδιαίτερο και διαφορετικό έχει να προσφέρει η Outstand Communications στο συγκεκριμένο κομμάτι;

Η Outstand Communications είναι ένα δημιουργικό γραφείο Τύπου και επικοινωνίας που σχεδιάζει και υλοποιεί ολοκληρωμένες προτάσεις επικοινωνιακών στρατηγικών. Προσφέρουμε ένα συνολικό φάσμα υπηρεσιών επικοινωνίας, με τον σχεδιασμό influencers marketing campaigns τα τελευταία χρόνια να αποτελεί ένα αυξανόμενα σημαντικό μέρος των στρατηγικών μας.

Μέσα από συνεργασίες μας με ένα εύρος brands από διαφορετικά industries όπως fashion, beauty, lifestyle, hotel, τέχνη αλλά και φορείς, έχουμε πετύχει να ξεχωρίσουμε κυρίως με το να είμαστε ahead of the curve στα απαιτητικά προγράμματα επικοινωνίας των πελατών μας, δηλαδή να ανακαλύπτουμε νέα ταλέντα και να τα συνδυάζουμε με νέα κανάλια επικοινωνίας, ώστε ο κάθε πελάτης μας να δημιουργεί το δικό του μοναδικό αποτύπωμα – όχι one size fits all.

Για την Outstand Communications τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την απίθανη ομάδα μας – οι Σύλβια Ιωάννου, Αλεξία Σακελλαρίου, Τατιάνα Πέππα και Χριστίνα Μπακοδήμα δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό, μετατρέποντας τις επιτυχίες μας σε μια καθαρά γυναικεία υπόθεση.