Τη θέση τους στα διαφημιστικά… γήπεδα έχουν ήδη λάβει πολλά brands διεθνώς, με αφορμή την έναρξη του πολυαναμενόμενου Euro 2020. Μέσα από την επικοινωνία τους γιορτάζουν το ποδοσφαιρικό γεγονός, διοργανώνοντας παράλληλα πρωτότυπες εμπειρίες για τους καταναλωτές.

Με κύριο μήνυμα «Ό,τι αγαπάμε, μας ενώνει», η Coca-Cola, η οποία είναι για ακόμα μια φορά επίσημος χορηγός του UEFA Euro 2020, μας προτρέπει να αγκαλιάσουμε την πολυπολιτισμικότητα γιατί άλλωστε, αυτό που μας φέρνει κοντά είναι η αγάπη μας για το ποδόσφαιρο, όπως επισημαίνει. Το brand έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, ενώ διοργανώνει και ποδοσφαιρικό διαγωνισμό.

Το Tik Tok γιορτάζει, με τη σειρά του, την επιστροφή των live ποδοσφαιρικών αγώνων του Euro 2020, με τη νέα παγκόσμια καμπάνια «Where Fans Play». Η δημοφιλής εφαρμογή είναι χορηγός της διοργάνωσης και με τη συγκεκριμένη καμπάνια στοχεύει στο να σηματοδοτήσει τον ενθουσιασμό των fans για την επιστροφή τους στα γήπεδα.

Η Heineken, επίσης χορηγός, λάνσαρε την παγκόσμια καμπάνια «Finally together», η οποία περιλαμβάνει και activations κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης σε όλη την Ευρώπη με την υποστήριξη του brandambassador Thierry Henry. Επιπλέον, η Heineken «τρέχει» σε συνεργασία με την Tesco την ενέργεια «Stadium in a Box», δίνοντας τη δυνατότητα σε έναν τυχερό φίλαθλο ανά αγώνα, να τον παρακολουθήσει από ένα ειδικό limited-edition installation στο σπίτι του, με μια αυθεντική καρέκλα γηπέδου, φόντο κερκίδων, ψυγείο για μπίρα, αυθεντικά προϊόντα UEFA Euro, καθώς και κουπόνι για delivery φαγητού την ημέρα του αγώνα.

«Οfficial awkward sponsor» αυτοαποκαλείται το Snickers σε νέα του καμπάνια, επικοινωνώντας χιουμοριστικά το γεγονός ότι αποτελεί χορηγό τόσο της Αγγλίας όσο και της Σκωτίας, στο πλαίσιο του Euro 2020, ενώ τα Pringles «γιορτάζουν» την κουλτούρα του ποδοσφαίρου με την «παιχνιδιάρικη» καμπάνια «Keeping football fun», η οποία θα τρέξει σε 24 αγορές στην Ευρώπη.

Στο «γήπεδο» εισέρχονται δυναμικά και τα ελληνικά αθλητικά sites, ανανεωμένα, έτοιμα να προσφέρουν τη συνολικότερη δυνατή ενημέρωση και ποδοσφαιρική εμπειρία στους φιλάθλους. Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στο σχετικό αφιέρωμα του τρέχοντος τεύχους, τα αθλητικά sitesσυνθέτουν την ομάδα τους με δυνατές υπογραφές, πλούσιο content, podcasts και video περιεχόμενο. Let the game begin!