Τις ευκαιρίες τις οποίες διαθέτουν τα brands, προκειμένου να εξομαλύνουν την αντιφατική στάση των καταναλωτών σε σχέση με το online privacy αναδεικνύουν 2 έρευνες για λογαριασμό της Google, από τις εταιρείες Ipsos και Boston Consulting Group (BCG).

Η έρευνα της Ipsos, με τίτλο «Privacy by Design: Exceeding Customer Expectations», αποκαλύπτει ότι 70% των χρηστών του internet, ηλικίας 16-74 ετών, ανησυχούν για τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους, ενώ 68% δηλώνουν καχύποπτοι για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα data τους, ως μέρος της στρατηγικής τους στο marketing. Ωστόσο 91% δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν αγορές από brands τα οποία πραγματοποιούν tailored προσφορές και προτάσεις.

Η Boston Consulting Group καλεί τα brands να κατανοήσουν καλύτερα την ανάγκη για ουσιαστικότερη σχέση με τους πελάτες και να «ωριμάσουν» αναφορικά με το digital marketing. Τα brands με ωριμότερη digital στρατηγική βρέθηκε ότι είναι 2 φορές πιθανότερο να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς μέσα σε έναν χρόνο, με την BCG να τα προτρέπει να κατανοήσουν καλύτερα τη χρήση των first-party data, να επενδύσουν σε end-to-end measurement, να θέσουν το agility στις προτεραιότητές τους και να συμπεριλάβουν νέες δεξιότητες και συνεργασίες.

(Πηγή: marketingweek.com)