Διαστέλλεται σταθερά το σύμπαν των πλατφορμών food delivery στην Ελλάδα, με νέους «παίκτες» να διεκδικούν δυναμικά κομμάτι της πίτας, τις εδραιωμένες πλατφόρμες να αναβαθμίζουν την προσφορά τους και τις αλυσίδες εστίασης να ισχυροποιούν τη θέση τους, προσεγγίζοντας ολιστικά το brand experience.

Διαστέλλεται σταθερά το σύμπαν των πλατφορμών food delivery στην Ελλάδα, με νέους «παίκτες» να διεκδικούν δυναμικά κομμάτι της πίτας, τις εδραιωμένες πλατφόρμες να αναβαθμίζουν την προσφορά τους και τις αλυσίδες εστίασης να ισχυροποιούν τη θέση τους, προσεγγίζοντας ολιστικά το brand experience.

Τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια αναμένεται να αγγίξει η παγκόσμια αγορά online delivery μέχρι το 2025, σύμφωνα με εκτιμήσεις που επικαλείται το Forbes, διευρυνόμενη με διψήφια ποσοστά από τα 82 δισ. καθαρών εσόδων στα οποία διαμορφώθηκε το 2018.

Στην Ελλάδα, η κατηγορία διαδικτυακής παραγγελίας φαγητού παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των ηλεκτρονικών αγορών και έφτασε το 2018 τα 500 εκατ. ευρώ σε αξία παραγγελιών. Οι millennials οδηγούν την ανάπτυξη, ενώ οι πλατφόρμες και οι αλυσίδες εστίασης επενδύουν σε όλο και πιο «έξυπνες» υπηρεσίες.

Η ευκολία του χρήστη και η βέλτιστη εμπειρία αγοράς συνιστούν τους βασικούς πυλώνες, με την ταχύτητα και την εξατομίκευση να τίθενται στο επίκεντρο.

ΕΝΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Το περασμένο έτος σημειώθηκε εντατική δραστηριότητα στην κατηγορία, με το «μενού» στη χώρα να μετρά τρεις νέες αφίξεις:

Το 2019 ξεκίνησε με τη Wolt να εγκαινιάζει επίσημα τη λειτουργία της στην Αθήνα. Έχει ως βάση τη Φινλανδία, από όπου ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2014 και διαθέτει πλέον περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο χρήστες, που παραγγέλνουν από τα 3.500 συνεργαζόμενα εστιατόρια σε 38 πόλεις και 14 χώρες. Η δραστηριότητά της στην Ελλάδα ξεκίνησε σε περιοχές της Αθήνας, επεκτείνοντας σταδιακά το δίκτυο των συνεργαζόμενων εστιατορίων. Δέσμευσή της να προσφέρει «μία ανώτερη εμπειρία παραγγελίας φαγητού από όλες τις απόψεις».

Στα μέσα περίπου της χρονιάς, το Skroutz.gr παρουσίασε το Skroutz Food, υποσχόμενο μια «εξαιρετική εμπειρία delivery, εφάμιλλη της ποιότητας και της αξιοπιστίας που χαρακτηρίζουν τη δημοφιλή πλατφόρμα online αγορών». Οι χρήστες που διαθέτουν λογαριασμό στο marketplace του Skroutz ή στο Έξυπνο Καλάθι μπορούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας πληρώνοντας ηλεκτρονικά με την αποθηκευμένη πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να απαιτείται να καταχωρήσουν εκ νέου τα δεδομένα τους, ενώ τα συνεργαζόμενα καταστήματα αυξάνονται συνεχώς.

Λίγο πριν την εκπνοή του 2019, ο όμιλος ΟΤΕ λάνσαρε την υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ Box, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν μέσα από ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες. Στα πλεονεκτήματα του Box συγκαταλέγεται και η δυνατότητα των χρηστών να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία με εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την Cosmote ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ OFFERING
Την ίδια στιγμή, οι ήδη εδραιωμένες πλατφόρμες προχωρούν σε στρατηγικές ενέργειες ώστε να θωρακιστούν απέναντι στον εντεινόμενο ανταγωνισμό και να ενδυναμώσουν την παρουσία και την προσφορά τους. Το Delivery.gr προσαρτήθηκε πρόσφατα στον όμιλο Μούχαλη και επενδύει στην day-to-day βελτίωση των υπηρεσιών του, με νέες καινοτόμες τεχνολογίες, με άξονες, τόσο την αναβάθμιση της εμπειρίας του καταναλωτή, όσο και την αύξηση του τζίρου των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Από την πλευρά του, το efood ανανέωσε την εφαρμογή του, επιτρέποντας πλέον την πληρωμή με Apple Pay. Με αποθηκευμένη την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην εφαρμογή Apple Wallet, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να χρησιμοποιήσουν το Apple Pay σε περισσότερα από 6.500 καταστήματα μέσα από το efood.

Νωρίτερα μέσα στην περσινή χρονιά, το efood προχώρησε σε μια στρατηγική επιλογή που διεύρυνε σημαντικά το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Εντάσσοντας στο δυναμικό του δικό του στόλο διανομέων, φέρνει στην πόρτα του καταναλωτή την παραγγελία που επιθυμεί, ακόμα κι αν το ίδιο το κατάστημα δεν διαθέτει υπηρεσία διανομής.

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ BRANDS
Με τις πλατφόρμες online παραγγελίας να διαμορφώνουν ένα νέο τοπίο στην αγορά της εστίασης, τα brands του κλάδου επενδύουν στο νέο αυτό touchpoint, το οποίο αποδεικνύεται καθοριστικό για τη διατήρηση μιας πιστής πελατειακής βάσης. Η Άννα Κολυβά, Marketing Director της Γρηγόρης, μεταφέρει την εικόνα: «Είναι βέβαιο πως οι ισορροπίες αλλάζουν, λαμβάνοντας υπ’ όψιν και την είσοδο των food aggregators στην αγορά.

Τελικά, τα brands τα οποία θα βγουν κερδισμένα θα είναι αυτά που έχουν μια ισχυρή και δομημένη στρατηγική για τα δικά τους κανάλι», σημειώνει και προσθέτει: «Ο Γρηγόρης ήταν η πρώτη αλυσίδα στο κλάδο της, η οποία έχει ανοίξει το δικό της κανάλι παραγγελιοληψίας από το 2017. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αφουγκράστηκε εγκαίρως πως οι καταναλωτές μένουν ευκολότερα πιστοί σε μια μάρκα η οποία προσφέρει convenience, γρήγορο και καινοτόμο service». Έτσι, καταγράφεται ένας πολυεπίπεδος μετασχηματισμός του κλάδου, ο οποίος επιταχύνεται και από την ταχεία διείσδυση του mobile.

«Αδιαμφισβήτητα, το online delivery αποτελεί την πιο σημαντική τάση που αναδείχθηκε στην αγορά της εστίασης τα τελευταία χρόνια», αναφέρει η Λύδια Τούρλου, Group Brand Manager των Goody’s Burger House και προσθέτει: «Με κριτήριο το convenience σε μια digital εποχή όπου όλα διεκπεραιώνονται μέσω των mobile συσκευών, το online delivery δίνει μία επιπλέον και ίσως την πιο χρηστική λύση: Εντοπίζει τον καταναλωτή στο περιβάλλον όπου κινείται, προσφέροντάς του υπηρεσίες και προϊόντα που έχει ανάγκη, όπου κι αν βρίσκεται, και τον βοηθά να αποκτήσει τα προϊόντα που θέλει μεταφέροντάς τον σε μία “ψηφιακή” πραγματικότητα».

Η στροφή αυτή στις διαδικτυακές παραγγελίες διανοίγει νέες προοπτικές, για τις εταιρείες εκείνες που θα ευθυγραμμιστούν με το νέο καταναλωτικό mindset. Όπως τονίζει ο Γιώργος Λαγός, Group Brand Manager των Everest, «οι καταναλωτικές συνήθειες στην αγορά του coffee & snacking διαφοροποιούνται και εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια.

Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτές τις εξελίξεις έχει το digitalization και η διαρκώς αυξανόμενη χρήση των κινητών τηλεφώνων, αποτελώντας μια τάση μέσα από την οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να ανακαλύψουν εξαιρετικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Το online delivery μετεξελίσσεται σε mobile delivery και η παρουσία σε όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες είναι πλέον μονόδρομος».

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ «ΤΡΕΦΕΙ» ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η εντυπωσιακή ανάπτυξη της αγοράς του online delivery αποτυπώνει τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και εγγράφεται στην πραγματικότητα της εκτίναξης των ηλεκτρονικών αγορών συνολικά και της χρήσης mobile internet, αλλά και της αναζήτησης λύσεων που διευκολύνουν τη σύγχρονη καθημερινότητα. «Πράγματι, η αγορά του online delivery φαγητού αναπτύσσεται και είμαστε χαρούμενοι που είμαστε μέρος αυτής της διαδικασίας.

Οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις online αγορές κάθε τύπου, και νιώθουμε υπερήφανοι που έχουμε συμβάλει και εμείς προς αυτή την κατεύθυνση με τα 15 χρόνια παρουσίας μας στην αγορά», επισημαίνει ο Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager του Skroutz.gr. Η άνθιση αυτή τροφοδοτεί την αναβάθμιση των λειτουργιών που προσφέρουν οι πλατφόρμες, η οποία με τη σειρά της λειτουργεί ως μοχλός για τη συνεχή εξέλιξη της κατηγορίας.

«Βρισκόμαστε στην εποχή του e-commerce, οπότε, εκ των ων ουκ άνευ, το online delivery κερδίζει συνεχώς ρεύμα και υποστηρικτές. Ο εμπορικός κόσμος που ακολουθεί την τάση αυτή είναι διαρκώς αυξανόμενος, το οποίο αλυσιδωτά επιφέρει τη συνεχή βελτίωση των πλατφορμών και ως εκ τούτου της εμπειρίας του χρήστη. Όλο αυτό δημιουργεί μια εκθετική αύξηση του online delivery», παρατηρεί ο Νίκος Ιωάννου, CEO και Founder του Delivery.gr.

Σε αυτό το περιβάλλον, οι πλατφόρμες δεν περιορίζονται στις βασικές τους λειτουργίες, αλλά αναβαθμίζονται διαρκώς αξιοποιώντας την τεχνολογική καινοτομία. Ο Χάρης Τάκας, Marketing Manager του efood, εξηγεί σχετικά: «Το online delivery λύνει το πρόβλημα της έλλειψης χρόνου για μαγείρεμα και είναι πολύ ευκολότερο από το να ψάχνεις τηλέφωνα και flyers για να δεις τι φαγητό θες να παραγγείλεις και από ποιο κατάστημα. Συμβαδίζοντας με τις τεχνολογικές εξελίξεις της ελληνικής αγοράς, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε personalized προτάσεις που ταιριάζουν με τα θέλω και τις συνήθειες των χρηστών, ανά πάσα στιγμή».

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΑΣΙΚΟ «ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ»
Αν και απευθύνονται σε κοινό που «συχνάζει» στον ψηφιακό κόσμο, η επικοινωνία της κατηγορίας περιλαμβάνει 360 υλικά και διαπνέεται από fun διάθεση. Πριν λίγες ημέρες, η καμπάνια για το λανσάρισμα του Box από την Ogilvy είχε ως βασικό μήνυμα «Food for your mood», και στόχο να αναδείξει τις διαφορετικές περιστάσεις και διαθέσεις που μπορεί να καλύψει το νέο food delivery app, με έντονα χρώματα και γρήγορο animation.

Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions, την original μουσική και το sound design η Rabbeats Music, ενώ ως Creative Animation House συνέβαλε η Jvg Madrid. Μερικούς μήνες νωρίτερα, κυκλοφόρησαν δύο σποτ για το efood, παρουσιάζοντας «παραγγελίες που έγραψαν ιστορία», με κεντρικό tagline «efood. Το delivery στην Ελλάδα. Αυτό είναι Story».

Στο ένα σποτ πρωταγωνιστές είναι η Αιμιλία, το χαλασμένο κουδούνι και ένα στέλεχος δισκογραφικής, και στο δεύτερο η Σοφία, το τζατζίκι και ένας κούκλος εξωτερικός συνεργάτης. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Parasol, τη σκηνοθεσία ο Πάνος Κορώνης και τη μουσική και το sound design η Musou Music Group.

UX ΚΑΙ ΕΥΡΟΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ
Βλέποντας τη διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας με τα μάτια του χρήστη, οι πλατφόρμες διαμορφώνουν περιβάλλοντα με βασικά χαρακτηριστικά την ευκολία και την ταχύτητα, οργανώνοντας τη στρατηγική τους γύρω από τη διεύρυνση των συνεργασιών και των υπηρεσιών τους.

«Έμφαση σε ταχύτητα, αποτελεσματικό-τητα και εύρος δικτύου»
Το user experience είναι θα έλεγα το πλέον crucial στοιχείο που επηρεάζει την ανάπτυξη μιας online πλατφόρμας. Ο καταναλωτής θα επιλέξει μια online πλατφόρμα βάσει της ευκολίας που του παρέχει για να παραγγείλει λόγω της ταχύτητας της εφαρμογής ή της σελίδας και λόγω των τεχνολογιών που προσφέρει. Η καθημερινότητα επιβάλλει εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς και ο χρήστης μιας online πλατφόρμας θέλει να κάνει την δουλειά του γρήγορα και αποτελεσματικά.

Το δεύτερο κριτήριο για να επιλέξει μια πλατφόρμα είναι το εύρος δικτύου και καταστημάτων από τα οποία μπορεί να επιλέξει για να κάνει την παραγγελία του. Η μεγάλη γκάμα καταστημάτων τον βοηθάει στη σύγκριση των υπηρεσιών και των τιμών των προϊόντων και πάνω ακριβώς σε αυτό στηρίζεται όλη η επιτυχία των online πλατφορμών.
Νίκος Ιωάννου, CEO & Founder, Delivery.gr

«Η συνολική εμπειρία χτίζει εμπιστοσύνη»
Μια καλή εμπειρία είναι πολύ σημαντική. Η ευκολία συνεχίζει να είναι το κυρίαρχο κριτήριο αλλά επειδή πλέον το εύκολο δεν αρκεί, η συνολική εμπειρία του χρήστη είναι αυτό που θα τον κάνει να σε εμπιστευτεί και να σε αγαπήσει. Στόχος μας εξαρχής ήταν να αλλάξουμε τον τρόπο που οι άνθρωποι παραγγέλνουν το φαγητό τους και να το μετατρέψουμε σε μία ωραία, χαλαρή εμπειρία.

Έχουμε κάνει πολλά προς αυτή την κατεύθυνση αλλά βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή. Θέλουμε κάθε παραγγελία να είναι μια efood παραγγελία. Για τον καθένα αυτό σημαίνει κάτι άλλο. Η efood παραγγελία είναι εύκολη, γρήγορη, έχει reorder για τον πρωινό σου καφέ ή τη βραδινή σου σαλάτα!
Χάρης Τάκας, Marketing Manager, efood

«Επένδυση σε τεχνολογία και επέκταση δικτύου»
Όσοι ασχολούνται με τον χώρο της τεχνολογίας, γνωρίζουν πολύ καλά ότι τέτοιου είδους πλατφόρμες είναι ζωντανοί οργανισμοί που εξελίσσονται συνεχώς. Και όσοι γνωρίζουν και το πώς δουλεύουμε στο Skroutz, τότε ξέρουν την «εμμονή» με την τεχνολογική αρτιότητα και καινοτομία. Στόχος μας είναι το Skroutz Food να παρέχει εμπειρία εφάμιλλη του Skroutz αφομοιώνοντας τα χαρακτηριστικά που έχει το online delivery και δημιουργώντας καινοτόμες λύσεις προς όφελος των καταναλωτών.

Επίσης, βασικός πυλώνας παραμένει η αύξηση των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς το Skroutz Food είναι ήδη διαθέσιμο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Χίο, ενώ υπάρχει σταθερό πλάνο για ανάπτυξη του πελατολογίου, τόσο στις πόλεις όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε, όσο και σε νέες πόλεις όπου θα αποκτήσουμε παρουσία σύντομα.
Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager, Skroutz.gr

«Brand perception, UX, και portfolio κάνουν τη διαφορά»
Όπως σε όλες τις σχέσεις, έτσι και στη γνωριμία ενός χρήστη με μια πλατφόρμα online delivery, οι πρώτες εντυπώσεις είναι οι πιο σημαντικές. Ένα brand ξεχωρίζει από πολλά στοιχεία: ένα ευδιάκριτο χρώμα στο λογότυπο, μια φιλική επικοινωνία, μία δελεαστική φωτογραφία φαγητού, αλλά και κάποιους brand ambassadors που την στηρίζουν και την προωθούν. Το brand perception δημιουργήθηκε. Ακολουθεί το user experience που είναι το πιο βασικό.

Ένα ευχάριστο UI μπορεί να είναι μια καλή αρχή, αλλά το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ακόμα πιο δυνατό. Για το online delivery αυτό μεταφράζεται σε δυνατό portfolio εστιατορίων. Στη συνέχεια η εμπειρία του χρήστη εμπλουτίζεται με λειτουργίες όπως το live tracking της παραγγελίας και την πληρωμή αποκλειστικά με κάρτα, που αφαιρεί το άγχος του να πρέπει να έχεις μετρητά. Τέλος, η άμεση και φιλική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να αλλάξει και την πιο αρνητική εμπειρία σε κάτι θετικό.
Βασιλεία Καραντζά, Marketing Manager, Wolt

GLOBAL TRENDS ΣΤΟ ONLINE DELIVERY
Νέα κανάλια παραγγελίας: Παραγγελία μέσω tweet, μέσω virtual assistant, μέσω smartwatch, smart TV, ή απλά κοιτάζοντας την οθόνη του κινητού. Η Domino’s Pizza στις ΗΠΑ δίνει τη δυνατότητα παραγγελίας στέλνοντας απλά ένα pizza emoji στο Twitter της εταιρείας, ενώ η Pizza Hut έχει εντάξει τεχνολογία eye tracking στο μενού της και προτείνει τα ιδανικά συστατικά για την πίτσα του εκάστοτε χρήστη σε 2,5 δευτερόλεπτα, ανάλογα με το πού εστιάζει το βλέμμα του.

Νέες μέθοδοι παράδοσης: Παράδοση με ρομπότ, με drones, ακόμα και με αλεξίπτωτο. Το Jafflechutes στην Αυστραλία επιτρέπει στους πελάτες του να πληρώσουν μέσω PayPal και στη συνέχεια τους ζητά να περιμένουν μια συγκεκριμένη ώρα σε σημείο μαρκαρισμένο με Χ για να παραλάβουν το σάντουιτς που ζήτησαν «εξ ουρανού», με αλεξίπτωτο.

Νέα niches: Κάποιες πλατφόρμες εξειδικεύονται σε συγκεκριμένα niches, όπως για vegans, ενώ άνοδο παρουσιάζουν τα apps για delivery φαγητού για κατοικίδια. Άνοδο εμφανίζουν και τα apps με κοινωνική αποστολή, που προσφέρουν σε οικονομικές τιμές φαγητό σε άτομα που έχουν ανάγκη.

Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα: Χρησιμοποιούνται κυρίως στο marketing αλλά και στο training. To Just Eat λάνσαρε ένα feature ΑR διαθέσιμο στο Facebook Messenger, με το οποίο οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κάμερά τους και να δουν burgers και pizza να μπαίνουν πετώντας μέσα στο στόμα τους. Με αυτόν τον τρόπο, προβάλλει έτσι το μενού του, με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην αύξηση των παραγγελιών.
Πηγή: Rubygarage.com

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ONLINE DELIVERY ΔΙΕΘΝΩΣ
– Το 80% των καταναλωτών που εγγράφεται σε μια πλατφόρμα online παραγγελίας που προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία δεν την εγκαταλείπει ποτέ, ή σπάνια, για άλλη πλατφόρμα

– Το 82% των παραγγελιών γίνεται από το σπίτι

– Το 74% των παραγγελιών γίνεται Παρασκευές και σαββατοκύριακο

Η ΟΠΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Ενδυναμώνοντας την παρουσία τους στο πεδίο του online delivery, οι αλυσίδες εστίασης εξελίσσουν σταθερά την πελατοκεντρική προοπτική τους και επενδύουν στην προσφορά βέλτιστης εμπειρίας, η οποία αντανακλάται στη σχέση του πελάτη με τη μάρκα συνολικά.

«Βασικότερο κριτήριο το convenience»
Με βασικότερο κριτήριο το convenience, η άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση σε γρήγορο χρόνο είναι καταλυτικός παράγοντας στην εμπειρία του πελάτη. Πλέον οι καταναλωτές επιλέγουν πλατφόρμα με γνώμονα
τη δυναμική του brand, την ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων και την καλή σχέση ποιότητας τιμής και την ποικιλία των προϊόντων της πλατφόρμας.

Συνολικά, το brand experience αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα όταν είναι σχεδιασμένο να παρέχει το καλύτερο δυνατό convenience και την πιο ευχάριστη εμπειρία στο χρήστη. Σε αυτό το πλαίσιο, το user experience και η υπηρεσία delivery, όταν ξεπερνούν τις προσδοκίες των καταναλωτών, κάνουν και τη διαφορά.
Άννα Κολυβά, Marketing Director, Γρηγόρης

«Υπερβαίνοντας το online delivery»
Το περιβάλλον του online delivery αποτελεί ένα απολύτως ανταγωνιστικό περιβάλλον, με τους επώνυμους παίκτες να διεκδικούν το μεγαλύτερο κομμάτι της συνολικής «πίτας». Παράλληλα, οι διαρκώς αναπτυσσόμενοι aggregators συνεχίζουν να διευρύνουν αυτήν την αγορά, εντάσσοντας και τους μικρότερους παίκτες εστίασης, επεκτείνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τις επιλογές των καταναλωτών, ενώ πλέον προσφέρουν λύσεις delivery και σε παίκτες της εστίασης που μέχρι πρότινος δεν είχαν αυτήν τη δυνατότητα.

Στο παραπάνω πλαίσιο, τα Goody’s Burger House, έχουν επενδύσει ακόμη παραπάνω στο user experience, προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω από το απλό online delivery και απαντώντας σε κάτι περισσότερο από την παροχή ποιότητας, σωστής και γρήγορης εξυπηρέτησης και αμεσότητας: Τα Goody’s Burger House, μέσω του προγράμματος πιστότητας All Star Club, επιβραβεύουν τους καταναλωτές για κάθε τους αγορά.
Λύδια Τούρλου, Group Brand Manager, Goody’s Burger House

«Βέλτιστο UX σε όλο το customer journey»
Η αγορά του online delivery αποτελεί ένα πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας το οποίο προσελκύει συνεχώς νέες επιχειρήσεις, τόσο σε επίπεδο μεγάλων αλυσίδων, όσο και σε επίπεδο μικρότερων μεμονωμένων καταστημάτων. Κάποια κυρίαρχα χαρακτηριστικά που σχηματίζουν τις καταναλωτικές συνήθειες στο online περιβάλλον είναι η ευκολία στην πλοήγηση, η μεγάλη γκάμα επιλογών και οι προσφορές.

Εμείς στα everest, μεγιστοποιούμε την παρουσία μας στο online περιβάλλον ικανοποιώντας τα παραπάνω κριτήρια και ταυτόχρονα επιβραβεύουμε τους καταναλωτές μας μέσα από το loyalty πρόγραμμα «bite club», το οποίο προσφέρει μια σειρά προνομίων και δώρων στους πιστούς καταναλωτές. Έτσι, το user experience, δεν περιορίζεται αποκλειστικά στη διαδικασία παραγγελιοληψίας, αλλά εξαπλώνεται σε όλο το customer journey εξασφαλίζοντας μια μοναδική συνολική εμπειρία.
Γιώργος Λαγός, Group Brand Manager, Everest

FOCUS POINTS
– Το πεδίο του online delivery διευρύνεται συνεχώς, με νέες πλατφόρμες να διεκδικούν τη θέση τους στην αγορά

– Οι εδραιωμένες πλατφόρμες εμπλουτίζουν την προσφορά τους, επεκτείνοντας το δίκτυο και τις υπηρεσίες τους

– Οι αλυσίδες εστίασης επενδύουν στο νέο touchpoint, το οποίο αποδεικνύεται καθοριστικό για τη διατήρηση μιας πιστής πελατειακής βάσης

– Η βέλτιστη εμπειρία χρήστη αποτελεί βασικό κριτήριο επιλογής online delivery, με τους χρήστες να αναζητούν εξατομικευμένες υπηρεσίες και μεγάλο εύρος εναλλακτικών