Ο όμιλος Σαράντη ενώνει τις δυνάμεις του με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το ΚΕΘΕΑ και μέσω των brands του υποστηρίζει την αντιμετώπιση κοινωνικών ζητημάτων, όπως ο εθισμός των παιδιών στο διαδίκτυο και τις οθόνες. Σε αυτό το πλαίσιο, στηρίζουν την ενέργεια «Ζήσε και off line» του ΚΕΘΕΑ, προσφέροντας ενημέρωση και υποστήριξη στους νέους και σε όσους το έχουν ανάγκη.

Απώτερος στόχος της δράσης είναι να επικοινωνηθεί εύστοχα στις οικογένειες η ισορροπία που πρέπει να υπάρχει στη χρήση της οθόνης και των τεχνολογικών μέσων. Ο όμιλος Σαράντη και η ΑΒ Βασιλόπουλος θα στηρίξουν το έργο ευαισθητοποίησης του ΚΕΘΕΑ, μέσω επικοινωνίας και χρηματικής συνεισφοράς για αγορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού, παρουσίαση και διοργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων, αλλά και για τη δημιουργία digital υλικού επικοινωνίας του φορέα.

Ο καταναλωτής, αγοράζοντας προϊόντα του ομίλου Σαράντη Noxzema, Bioten, Carroten, STR8, Koleston, Wellaflex, Orzene, Wash & Go, Vidal, Strep, Sanitas, AVA, Afroso, Teza συμμετέχει στην πραγματοποίηση δωρεάς προς το ΚΕΘΕΑ.