Ποια στοιχεία αξιολογούν θετικά οι Έλληνες καταναλωτές στα e-shops και ποια είναι η μεγαλύτερη ανασφάλειά τους όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας από ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά;

Μέσα από τη νέα έρευνα Fashion (Re)search του Glami, προκύπτει πως οι μισοί Έλληνες e-shoppers εμπιστεύονται τις κριτικές που εντοπίζουν online προκειμένου να προβούν σε αγορά, πρώτη φορά, από ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν είχαν επισκεφθεί στο παρελθόν, ενώ η μεγαλύτερη «ανασφάλεια» για το 52% είναι η διαφύλαξη των προσωπικών τους στοιχείων κατά τη συναλλαγή.

Συγκεκριμένα, το 50% εμπιστεύεται τις κριτικές που βρίσκει online, το 40% εκτιμά τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή και το 34% προτιμά e-shops τα οποία διαθέτουν στοιχεία επικοινωνίας, customer support, πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές και τις επιστροφές καθώς και δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας. Ωστόσο, μόνο 7% των Ελλήνων αισθάνονται ότι τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ασφαλή, όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας online.