Η αξιοποίηση καινοτόμων και non-intrusive διαφημιστικών formats αποτελεί, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, βασικό στόχο και επιδίωξη για όλα τα brands που θέλουν να πρωτοτυπούν και να ξεχωρίζουν, σεβόμενοι πάντοτε την online εμπειρία κάθε χρήστη – καταναλωτή.

Στο πλαίσιο αυτό, Cosmote και Mindshare σε συνεργασία με την Acrossmedia241, αξιοποίησαν τα in-game ads σε μια πρωτοποριακή digital καμπάνια, για το What’s Up. Στοχεύοντας το gaming audience, οι συγκεκριμένες διαφημίσεις εξασφαλίζουν τη βέλτιστη θέασή τους από τους παίκτες – εντός του περιβάλλοντος του εκάστοτε online game και από οποιαδήποτε συσκευή – χωρίς οι τελευταίοι να χρειάζεται να διακόψουν τη ροή του παιχνιδιού.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την Acrossmedia241 την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2021 και είναι η πρώτη στην Ελλάδα που αξιοποίησε ταυτόχρονα τις εξελιγμένες δυνατότητες τόσο των σημαντικότερων global in-game ad platforms (Admix, Adverty, Bidstack, Frameplay), όσο και του Yahoo DSP.